Auteur Topic: DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011  (gelezen 13788 keer)

Hans Konings (kamavox)

  • Held
  • *****
  • Berichten: 255
    • Bekijk profiel
    • la Crónica
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #75 Gepost op: 5 juni 2011, 21:14:51 »
Zo, weer thuis via een aantal flinke omwegen. Het zonnetje scheen zo lekker toen ik weg ging. Totdat ik halverwege was... een enorme hoos- en onweersbui. Maar goed, eindelijk weer eens een fatsoenlijk stuk gereden met de Vox.

In tegenstelling tot de heenweg geen drup gezien. Binnendoor gereden over de N344 tussen Apeldoorn en Voorthuizen. Kaarsrechte weg. Geen verkeersdrempels, haast geen rotondes, kilometers ver voooruit kunnen kijken..., zowaar een stukje Franse Route Nationale in Nederland! Wel natuurlijk kilometers lang een doorgetrokken middenstreep. Ja, je mocht eens lol willen maken en die sukkelaar, die met 67 km/u voor je rijdt, willen inhalen. :-\

Foto's houden jullie nog tegoed. Hier alvast een:

http://www.kamasystems.nl/fototweets/2011/06/05/motorrijders/
Cerca del río hay un sendero, donde la tarde es caramelo.

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #76 Gepost op: 5 juni 2011, 21:19:55 »
Mooi plaatje hoor :D Smaakt naar meer.

Hans Konings (kamavox)

  • Held
  • *****
  • Berichten: 255
    • Bekijk profiel
    • la Crónica
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #77 Gepost op: 5 juni 2011, 21:30:55 »
Mooi plaatje hoor :D Smaakt naar meer.

Zie ook mijn Twitterdinges:

https://twitter.com/#!/voxantweets

Daar een paar fotootjes uit mijn eh, ... twitterfoon.
Cerca del río hay un sendero, donde la tarde es caramelo.

Wickiedeviking

  • Junior
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
    • wickie de viking
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #78 Gepost op: 5 juni 2011, 21:36:04 »
wickiedeviking ben je er ook bij zondag ?


Hallo Voxanisten...
Sorry dat ik er niet bij was, net als vorig jaar was tegelijk met de Voxan meeting, ook de classic race in Boekel, waar ik vlak bij woon. Dit jaar had ik dus gekozen voor de Classic races. Ik kan jullie vertellen, het was werkelijk een spektakel.  Wanneer er in één startveld 4 of 5 Nortons (3x MANX) voorbij komen denderen, en nog wat andere exoten (oa veel Italiaans van vóór 1965) word ik daar wel ff stil van. Tip: Misschien leuk om zo'n evenement een keer te combineren met een Voxan meeting?
De volgende keer ben ik waarschijnlijk gewoon weer van de partij! Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben gehad!

Groeten Gerko

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #79 Gepost op: 5 juni 2011, 21:54:16 »
klinkt ook ech wel gaaf .  om 3 van die norton manx en voorbij te zien denderen. 

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #80 Gepost op: 5 juni 2011, 21:57:40 »
Mooi plaatje hoor :D Smaakt naar meer.

smaakt echt wel naar meer ;D  we houden het wel in de gaaten hoor hans. daar willen we meer van zien.

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #81 Gepost op: 6 juni 2011, 05:03:22 »
Zo, weer thuis via een aantal flinke omwegen. Het zonnetje scheen zo lekker toen ik weg ging. Totdat ik halverwege was... een enorme hoos- en onweersbui. Maar goed, eindelijk weer eens een fatsoenlijk stuk gereden met de Vox.

In tegenstelling tot de heenweg geen drup gezien. Binnendoor gereden over de N344 tussen Apeldoorn en Voorthuizen. Kaarsrechte weg. Geen verkeersdrempels, haast geen rotondes, kilometers ver voooruit kunnen kijken..., zowaar een stukje Franse Route Nationale in Nederland! Wel natuurlijk kilometers lang een doorgetrokken middenstreep. Ja, je mocht eens lol willen maken en die sukkelaar, die met 67 km/u voor je rijdt, willen inhalen. :-\

Foto's houden jullie nog tegoed. Hier alvast een:

http://www.kamasystems.nl/fototweets/2011/06/05/motorrijders/
In Apeldoorn heb ik nog even achter je aan gereden tot bij de Naald waar jij r.a sloeg en ik rechtdoor ging.

gr driver

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #82 Gepost op: 6 juni 2011, 05:04:31 »
hoe ging dat liedje ook aal weer  ::)  oo ja  de glimlach van een kind doet je besefen dat je race't



  Ja, ik weet het  Edwin is een gelukkig man  ;D

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #83 Gepost op: 6 juni 2011, 07:21:40 »
Lasmoat had het er over dat het wel leuk zou zijn met een paar tentjes in de achtertuin en een BBQ erbij ;)
Moesten daar dan maar eens werk van gaan maken binnenkort. Binnenkort meer dus ;)
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

Hans Konings (kamavox)

  • Held
  • *****
  • Berichten: 255
    • Bekijk profiel
    • la Crónica
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #84 Gepost op: 6 juni 2011, 09:34:14 »
In Apeldoorn heb ik nog even achter je aan gereden tot bij de Naald waar jij r.a sloeg en ik rechtdoor ging.

*Zwaai*  :)
Cerca del río hay un sendero, donde la tarde es caramelo.

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #85 Gepost op: 6 juni 2011, 21:06:50 »
Lasmoat had het er over dat het wel leuk zou zijn met een paar tentjes in de achtertuin en een BBQ erbij ;)
Moesten daar dan maar eens werk van gaan maken binnenkort. Binnenkort meer dus ;)
Als ik kan mij best.

Aankomst natte Vox88000 in Terwolde gisteren ,Heb ik gister de camera al ingesteld op wat kleine fotoos maar nog te groot dus ben er klaar mee want ga ze niet ook nog eerst verkleinen dan heb ik een dagtaak aan dat gedoe omdat ik er niet handig in ben en het 1 voor 1  moet doen.
Ik heb nog geen reactie gelezen of jullie het lastig vinden om deze foto en anderen zo te gaan zien ivm scrollen dus laat het ffe weten aub ???

Vervolg fotoos zijn anders eventueel op M-F te zien .



« Laatst bewerkt op: 6 juni 2011, 21:13:32 door driver »

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #86 Gepost op: 6 juni 2011, 21:51:46 »
het zijn echt top foto's hoor driver.  hoezo schrolen.  bij mijn pc schieten die mooie groote foto's direkt op mij beeld scherm.
  mooi groot  en ik hoef bij jou foto's  niet eens in te logen net als die foto's van mile 108 en Le roi top.  ook mooi voor buitenlanse mee lezers. die zien als ze niet zijn aangemeld mijn foto's niet maar die van jou en mielle wel.  hoe doe je dat?  meer meer ,meer.
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2011, 22:15:26 door vox88000 »

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #87 Gepost op: 6 juni 2011, 22:17:09 »
de navi zegt dus die kant op . ::)

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #88 Gepost op: 7 juni 2011, 15:27:54 »
het zijn echt top foto's hoor driver.  hoezo schrolen.  bij mijn pc schieten die mooie groote foto's direkt op mij beeld scherm.
  mooi groot  en ik hoef bij jou foto's  niet eens in te logen net als die foto's van mile 108 en Le roi top.  ook mooi voor buitenlanse mee lezers. die zien als ze niet zijn aangemeld mijn foto's niet maar die van jou en mielle wel.  hoe doe je dat?  meer meer ,meer.
???...ik moet hier scrollen vreemd.

Ik zet ze eerst op Photobucket en dan imgatt ofzoiets dus kopieeren en dan hier in het bericht plakken.

Zat vandasag de heledag zonder internet  ,Tele2 gebeld meerdere keren lag aan mij of aan mijn kastje.in huis , hebben ze gecheckt en ik krijg een nieuwe opgestuurd maar kon 5 dagen duren hoezo service daarow ?Ik zei ik ben er klaar mee  en  heb opgezegt >:(

En nu ..zowaar weer internet hoezo mijn kastje kapot ???

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:DERDE VOXANTREFFEN OP ZONDAG 5 JUNI 2011
« Reactie #89 Gepost op: 7 juni 2011, 19:51:58 »
Nieuwe plaatjes op de site!