Auteur Topic: Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012  (gelezen 19322 keer)

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Gepost op: 31 oktober 2011, 21:37:32 »
Er is voorzichtig geopperd : Misschien een leuk idee om met de Voxans naar de Motorbeurs in Utrecht te gaan medio begin 2012 mits er nog plek is.Uit ervaring kan ik  hier melden dat 4 dagen motorbeurs  gewoon super leuk is om te doen.

De reden om te gaan  is om meer Voxan liefhebbers en bezitters / sters tegen te komen en ze er wat meer bij te betrekken in de toekomst wat betreft het Voxan gebeuren.
Ook hier op dit Forum zijn redelijk veel mensen aangemeldt maar daar blijft het dan meestal bij en er zijn hier wat mensen die graag meer willen dan alleen een naam en eventuele foto in de Gallerie te zien van de hier aanwezige Voxans.


Lees je dit, Lijkt het je ook wel wat om over een eventuele stap richting de beurs mee te praten en ideetjes te spuwen laat je dan horen zou ik zeggen.

Naar de beurs kost geld, Hobbys kosten geld dus er zullen ook mensen op moeten staan die daadwerkelijk via bijv sponsering of een donatie een motorbeurs stand mogelijk kunnen maken.

Omdat ik een der mensen ben die wel ri de motorbeurs willen doneer ik bij deze de eerste 100 euro in de hoop dat anderen volgen met een X bedrag.

Wordt vervolgt...of niet ...of wel...of...
« Laatst bewerkt op: 8 november 2011, 05:42:02 door driver »

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2011, 21:59:24 »
Even gekeken op de beurs en de meeste plekken zijn al weg maar plek A030 is nog vrij en dat is een superplek om te staan gezien de looprichting van de bezoekers.

8 x 4 meter dus dubbele stand kost wat maar dan heb je ook echt wat  ;D

http://floormanager.vnuexhibitions.com/hall_detail/hall_detail_vml.asp?exhibition=415&hall=8&language_code=EN

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2011, 22:24:52 »
lijkt mij ook dus wel leuk om daar bij te zijn.  ::)  wie volgt.

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2011, 07:57:09 »
Kost zoiets dan?
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #4 Gepost op: 1 november 2011, 20:24:24 »
Overige standmogelijkheden (vaste afmeting)

Clubstand* 16 m2: € 275
Clubstand* 32 m2: € 515
Pitlane stand** 16 m2: € 275
Marktkraam 8 m2: € 450

*Clubstand: alleen beschikbaar voor officiële motorclubs
**Pitlanestand: alleen beschikbaar voor motorsport (race) teams of -organisatoren


JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #5 Gepost op: 1 november 2011, 21:52:23 »
Dan kan dus alleen die Pitlane stand? Is die prijs voor 4 dagen? Dat valt me heel erg mee.
Dat moet met geld wel te doen zijn lijkt me. Laten we beginnen met een datum. Wanneer is het?
Hebben we een marktkraam nodig? Dacht het niet. Er moet koffie en een biertje zijn dat wel.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #6 Gepost op: 1 november 2011, 22:36:19 »
clubstand van 8x4 meter die in de link staat is wel te regelen misschien.
Heb je meer ruimte want 4x4 is wel wat krap met bijv een zijspan erin  ;D

515 moet lukken denk ik en idd 4 dagen
eventueel verzekeren kost 100
eten/drinken ....moeten we thuis ook dus senseo mee, waterkoker en wat gevulde koeken en boterhammen van thuis en klaarr  :D

Biertje....alcoholische drank  in de stand  ben ik geen voorstander van omdat ik vindt dat drank en verkeer niet samen gaan en krijg je bijv. bezoek, drinken ze ook alcohol gaan ze naar huis op de motor of met de auto dat vindt ik niet gepast dus als ik op een beurs als deze sta dan zonder alcohol in de stand wil iemand perse drinken dan graag buiten de stand ...restaurants genoeg daarow  ;D
Mocht dit op voorhand als een probleempje worden haak ik af en ga ik als bezoeker de beurs op om lekker rond te gaan slenteren met Sukanya.
Mochten we wel de beurs op gaan ga ik ook wat rondlopen uiteraard met Sukanya want we moeten op jacht naar wat spullen voor ons beiden.


meeste werk is het vervoer van en naar de beurs..February kan mooi zijn maar ook bijv sneeuw en pekel .

Opbouwen stelt niks voor de stand is ingericht met wanden en vloerbedekking dus wat Voxan meuk erin , poster of vlag en we zijn al een heel eind denk ik.

Er zijn alleen nog weinig plekken over dus als er interesse is bij de meelezers hier meldt je dan even anders wordt het weer 3 keer niks bij twijfel en zal ik wel zal ik niet ....

gr driver
« Laatst bewerkt op: 1 november 2011, 22:49:42 door driver »

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #7 Gepost op: 2 november 2011, 11:59:05 »
dat lijkt mij ook de meest geschikte stand qwa ruimte.  maar denk jij dat je dat gaat lukken daar wij geen ofi club zijn?



ik weet niet arie als dat wel gaat lukken.  lees ook net dat het geld voor alleen officiele merkenclub's
denk dat je dan 1 een bestuur moet hebben 2 denk ik lid van kmmv of loot of zo.  en kamer van koophandel  of zo.
« Laatst bewerkt op: 3 november 2011, 15:18:31 door vox88000 »

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #8 Gepost op: 2 november 2011, 13:00:23 »
Ik maak er zeker geen probleem van, maar de motorbeurs is ook een dagje uit, en daar hoort wel alcohol bij.
Ik ga jaarlijks naar de beurs met de trein en dan is een biertje heel gezellig. Het is een ieder zijn eigen verantwoordelijkheid als hij wil rijden daarna. Alcohol en motoren gaan wel degelijk samen. kijk maar naar het gemiddelde treffen. Na je eerste biertje is het alleen nog brommers kieken en dat kan zat in Utrecht.

Zo denk ik er over. Voor de rest helemaal eens. Denk dat een stand van 4x4 voor ons voor de eerste keer groot zat is.

Sponsering had ik ook al aan gedacht.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #9 Gepost op: 2 november 2011, 16:53:13 »
kom net binnen en ben wat ziek dus ffe kort reactie op jullie.

Drank is voor mij geen probleem maar in de stand zette ik voorheen  bijv geen bier oid neer omdat ik dat gewoon niet vind kunnen ongeacht of iemand met de treiin oid komt het gaat mij meer om de uitstraling naar buiten toe.
In 99 % van de clubstands is geen alcohol aanwezig en tapt men fris, koffie of thee.


Club....ik ken de organisatie vrij goed dus wil wel bellen morgen om eea te overleggen.

Standgrootte ...4 x 4 kan weinig in zeker geen zijspan en wil je wat ruimte en motoren erin met ook wat zitplek is 8 x 4 perfect.

We zijn zo te zien weer met dezelfde 3 personen momenteel die daadwerkelijk actie ondernemen op voorhand en Hooiberg wou ook wel wat doen las ik .

Zelf zou ik graag de Voxan van Eddy in de stand willen hebben en gezien het spuitwerk kan er gelijk reclame gemaakt worden ;D

Reclame in een clubstand wordt getolereerd , directe verkoop oid voor bedrijven niet mede omdat de bedrijven hogere prijzen moeten betalen voor de plekken.


Echter...voordat we gaan dromen eerst maar  het zakelijke gedeelte.

Wie wil zijn Voxan in de stand zetten ?
We hebben alle 3  cafe racers en Eddy ook dus een ander type zou  ook leuk zijn.




Ik heb al de eerste 100 euro toegezegt dus met een 8x4 plek moet er nog 415 euro bij :'(

4x4 plek moet minder bij maar ik prefereer de 8x4 plek ,zithoekje maken wat Voxans erin en je hebt wat ruimte om je heen.

Laat maar horen wat jullie leuk lijkt en of ik moet bellen voor info morgen ?



« Laatst bewerkt op: 3 november 2011, 21:00:46 door driver »

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #10 Gepost op: 2 november 2011, 18:52:41 »
stel dat hmi wil sponseren?bij hmi staat nog een nieuwe schrambler.  
stel dat madracing ook wil sponseren [ook zij doel groep]
lijkt mij ook dat er dan een nieuws mail naar alle voxannisten moet.  mischien dat er ook leden zijn met een bedrijf die ook wel willen sponseren?
leuk om verschilende voxan modelen te hebben staan.
ik denk niet dat een voxan zijspan nou echt de doelgroep is om voxan te promoten. maar als jullie daar ander over denken dan hoor ik het wel.
de beurs kosten zouden door die bedrijven toch wel optehoesten zijn.

« Laatst bewerkt op: 3 november 2011, 15:19:16 door vox88000 »

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #11 Gepost op: 2 november 2011, 20:40:08 »
Als bedrijven de beurs moeten ophoesten wordt het denk ik niks op korte termijn.
Niemand heeft er echt financieel gewin bij denk ik om te sponseren dus moet het gebeuren onder het motto...tis voor de hobby en misschien krijg je er een klant bij oid  en dan moet je eerst gaan bellen, uitleggen en er naar toe ed en dat kost ook tijd en geld .

Als je naar de beurs wilt zul je in eerste instantie met wat mensen garant moeten staan om de kosten te dekken zodat de beursstand gehuurd kan worden voordat alles weg is want zoals eerder gemeld zijn er nog maar een paar clubstands vrij.

Omdat er geen Voxanclub is waar contributie oid wordt betaald en omdat Voxan failliet is zal het m.i moeilijk zijn sponsoren te vinden die geld af willen tikken.


Althans...dat denk ik maar misschien kan iemand die de ex Voxdealers goed kent hun eens benaderen met de vraag of ze iets willen doen misschien.


JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #12 Gepost op: 2 november 2011, 21:09:39 »
Drank is geen discussie. Ik ga daar in mee met Driver.

Lasmoat en ik doen ook beiden 100 euro in de pot. Zitten we al aan 300,-

Wie volgt..
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #13 Gepost op: 2 november 2011, 21:19:02 »
in denk driver dat je  wel kan gaan belen met de motorbeurs ;D als er geen sponser geld loskomt via bedrijven sta ik ook voor € 100,00  in.
ik zal HMI even peilen.


wie pijlt madracing.
« Laatst bewerkt op: 3 november 2011, 15:19:41 door vox88000 »

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans naar de Motorbeurs 2012 ?
« Reactie #14 Gepost op: 3 november 2011, 05:26:53 »
Snelle reactie mannen das mooi.

JFJ en Lasmoat bedankt dat jullie ook zo vlot reageren met lappen.
300 in kas en eventueel 100 van Vox dat moet goed gaan komen.
Hopelijk volgen er nog een paar dan zijn we met de stand kosten snel klaar  ;D

Ik zal vandaag de beurs organisatie gaan bellen wat er wel en niet kan .

HMI moet je voorzichtig benaderen denk ik want het zou mooi zijn als Onno ook wat Voxan spul meegeeft e.d.
Laten we eerst even de beurs reactie afwachten vandaag lijkt me ..

wordt vervolgt...

gr driver
« Laatst bewerkt op: 3 november 2011, 21:02:11 door driver »