Auteur Topic: Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012  (gelezen 19321 keer)

levox

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #165 Gepost op: 27 februari 2012, 18:11:03 »
goed thuis gekomenen aan het nagenieten arry tjeerd hub en de anderen toppy voor al jullie werk was mooie stand en is bij de motor kenners zeker opgemerkt ps levox heb deze morgen u black magic afgestoft dat regelen we wel eens

Hey Eddie, Het viel mij direct op ;) dat mijn VBM er zo mooi bijstond, Nu begrijp ik het hahahaaa....en natuurlijk wordt er wat geregeld ???

tot de toekomst
vrgr. levox

Ari, Tjeerd, Huub, Leroy, etc.....Allemaal weer veilig thuisgekomen?

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #166 Gepost op: 27 februari 2012, 19:32:39 »
Ik denk dat Tjeerd het deze week nog wel druk heeft met bijkomen ;)
Wij zijn in ieder geval weer heel thuis en hebben twee fantastische dagen gehad.

Hoe is het met de schuld?
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #167 Gepost op: 28 februari 2012, 06:40:01 »
Tsjeerd en ik waren Zondag om 2 uur s,nachts in Ede omdat we Rien  naar Heerhugowaard hebben gebracht .
Hij was gevallen op de beurs terrein buiten met zijn motor en kon niet meer rijden dus heb ik zijn kleren aangedaan en de motor naar zijn huis gereden en hij bij Tsjeerd in de auto.
Gister bleek hij gekneusde ribben te hebben en zijn hand / pols op 3 plekken gebroken te hrebben das dus minder leuk.
Tsjeerd moest daarna nog ri zijn huis dus die was wat later dan mij klaar  ;D

De beurs is prima verlopen verder vondt ik en wat we tekort komen uiteindelijk  weet ik nog niet maar de club van 7 waaonder ik die de 100 euro hebben ingelegt betalen sowieso niks meer bij die hebben al genoeg betaald vindt ik.
Het was mijn voorstel om de beurs op te gaan dus eventueel verlies neem ik wel voor mijn rekening maar veel zal het niet zijn verwacht ik.

Vanuit het Voxan wereldje toch wat weinig respons  gekomen qua meedoen sponsering etc.
Ook op de beurs amper donaties gekregen uit dit wereldje denk dat dit dus eenmalig is geweest of misschien eens in de 3 of 5 jaar oid.
moet nu werkern dus tot laterszzz

gr driver of Arie das ook goed.

vcr01

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 165
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #168 Gepost op: 28 februari 2012, 08:40:09 »
Hoi,
Als er uiteindelijk een tekort overblijft, zet dat dan even op het forum. Wie weet komen er dan toch nog wat bijdragen (van o.a. mijzelf).
Overigens staat er ook een mooi plaatje van een Voxan op Motorfreaks!
Gr.
Peter

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #169 Gepost op: 28 februari 2012, 11:34:47 »
Hoi,
Als er uiteindelijk een tekort overblijft, zet dat dan even op het forum. Wie weet komen er dan toch nog wat bijdragen (van o.a. mijzelf).
Overigens staat er ook een mooi plaatje van een Voxan op Motorfreaks!
Gr.
Peter

Eeens!!! Bovendien hebben wij er veel genot van gehad. Het was een zeer leuke tijd dus doel bereikt zou ik zeggen.
Vooral alle lof aan jullie die de stand hebben gebouwd en daar heel veel voor hebben gedaan.

Keuken met alles er op en er aan is nog maar een van die dingen.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #170 Gepost op: 28 februari 2012, 19:05:01 »
't Was super geregeld allemaal! Twee dagen geweest: 1x als bezoeker en 1x als medewerker. Mooi wat je met een paar fanatieke mensen kunt bereiken! Ben trots op jullie!

RSVOX

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #171 Gepost op: 29 februari 2012, 07:53:08 »
Hallo Arie,

Voor mij geldt hetzelfde.Laat even weten wat het tekort is. Het zou zonde zijn als we dit over twee jaar niet nog eens kunnen doen. We moeten die mooie plaats toch vasthouden :).
Als je dan weer de organisatie op je gaat nemen zet mij maar vast op de lijst om mee te helpen. zowel in tijd als geld.

Gr, Jeroen

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #172 Gepost op: 29 februari 2012, 10:11:23 »
Zo, ben weer aanwezig na een dagje werken gisteren wat me zwaar tegenviel  :(.
Ben moe dat willen jullie niet weten of juist wel ?

BEURS

Vooropgesteldt dat ik zeer tevreden ben over de beurs en de afwikkeling ervan zowel qua hulp van sponsoren en van jullie  van o.a de club van 100 en  de mensen die de motoren gebracht hebben als ook diegenen die in de stand wat merchandise gekocht en / of  hun financiele  toezegging netjes kwamen brengen dit was en is gewoon keurig gedaan en gegaan.

Ook de standcrew waarvan velen elkaar pas voor het eerst zagen ging m.i heel goed en leuk met elkaar om dus ook dat zit wel goed.


VERVOLG  ?


Omdat ik zelf onlangs weer ben begonnen met mijn oude xjrgroep  :

www.xjrownersnederland.nl

en ik daar ieder jaar mee op de beurs stond en ik onze VOXAN stand/plek super vondt qua locatie heb ik met Tjeerd uiteraard overlegt om weer met de Voxans naar de beurs te gaan om de 2 jaar  zodat ik in 2013 met de XJROwners kan gaan staan.
Tsjeerd wist nog niet wat ie kon of wil maar ik denk dat ik hem wel ompraat om bijvoorbeeld om de 2 jaar een beursje te gaan doen mits we vooraf de financieen al rond hebben zodat we weten  hoe de financiele Voxanvlag ervoor staat.

En dus kon het gebeuren dat we van de beursorganisatie een mailing kregen om alvast in te schrijven voor 2013 met de huidige locatie en na wat overleg met Tsjeerd heb ik de plek weer genomen maar nu voor mijn XJR groep mits de organisatie dit goed  vindt maar dat zal geen probleem zijn verwacht ik.

2014 zou dus weer ons Voxan groepje er heen kunnen zodat we nu lekker 2 jaar de tijd hebben om alles vooraf op de kaart te zetten en in elkaar te draaien.
Enkele reacties hier gezien te hebben zal dit voor jullie ook wel acceptabel zijn denk ik.
Willen jullie in 2013 weer naar de beurs toe ook geen probleem dan huur ik er gewoon een stand bij naast deze locatie mits mogelijk dat moet ik dan wel zsm weten.


KOSTEN

Ik moet met Tsjeerd nog even overleggen maar weet nu al dat er geld bij moet mede door Tsjeerd omdat hij heel veel heeft gereden en nog moet rijden om spullen terug te brengen die hij geleend heeft.
Tsjeerd is makkelijk en hij is total VOXAN gek en zal dus nooit om geld vragen maar ik ben wat zakelijker en neem geen blad voor mijn mond  en vindt dat hij ook uit de kosten moet komen  hij heeft  tenslotte ook een gezinnetje  wat brood en drinken nodig heeft  :D

Openlijk over geld praten wil en doe ik niet maar als er mensen zijn die willen bijdragen in de onkosten benader mij dan even telefonisch of per email met dien verstande dat ik van de club van 100 niks meer wil beuren omdat het wel leuk moet blijven en geen financiele aderlating.
Een beurs met een stand in deze opzet en al het vooraf en achteraf geregel kost gewoon aardig wat geld en dat moet iedereen die o.a de beurs bezocht heeft gewoon beseffen.En dan praat ik niet over alle uren die erin gestroken zijn door met name Tjeerd en iets minder ik maar ....5 dagen op de beurs hangen , praten, kijken, ....daar wordt je dus zoooooowwww  moe vannnnnn...en dan is het juist leuk als mensen die een Vox hebben de stand in stappen en zo,n initiatief ondersteunen met een bijdrage want dan denk je....we staan hier niet voor  Jan met de korte achternaam ze waarderen het en ze zorgen er mede voor dat we er niets bij inschieten .

Even voor de helderheid : Ik ben Arie, denk altijd heel rationeel en zeg en schrijf ook gewoon wat ik denk of voel en bedoel niets verkeerd dus laat niemand zich aangevallen voelen in mijn teksten hier boven neergepend.

Stuur me een PM of mail me op :

orangedutchy  at hotmail.com of bel :



0zes4875310






« Laatst bewerkt op: 29 februari 2012, 10:13:49 door driver »

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #173 Gepost op: 29 februari 2012, 11:27:05 »
is het al bijna 2014 ;D  ik heb er nu al bijna weer zin in.  moe maar voldaan kijk ik er nu op terug .  ik vond het helemaal top om met julie alemaal dit tot stand te brengen [ ik wil er in iedergeval wel weer bij zijn in 2014 want de foto's die ik heb gemaakt zijn niet echt goed gelukt]
 

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #174 Gepost op: 29 februari 2012, 22:48:20 »
ik vind het een prima plan en kan me er goed in vinden. Om het jaar is te vaak naar mijn idee dus kan het mooi zo.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Voxans gaan naar de Motorbeurs 2012
« Reactie #175 Gepost op: 10 maart 2012, 06:42:32 »
In de PROMOTOR een heel klein fotootje met leuke tekst over ons VOXAN groepje op de Motorbeurs.

Moet nu werken dus tot laterszzz