Auteur Topic: 4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012  (gelezen 6433 keer)

de moor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #30 Gepost op: 12 juni 2012, 18:39:58 »
ja we zullen wat fotos en verhalen meebrengen van duitsland

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #31 Gepost op: 12 juni 2012, 21:38:18 »
Maar ja..... troost je met de gedachte dat je er wslijk niks aan kunt veranderen want m.i zijn de meeste Voxan bezitters einzel gangers die niks of weinig op hebben met forums, websites en internet iets wat ik niet verwacht had eigenlijk gezien het feit dat er zo weinig van zijn hier .Een beetje saamhorigheid en dingen samen doen zou leuk zijn  vindt ik.

Zelf heb ik ook weinig zin om er veel tijd en moeite in te steken verder want op 5 man na  en soms een losse reageert er toch niks en niemand op wat je ook voorstelt.


gr Arie

Die tijd en moeite blijf ik er wel in steken. Kijk alleen maar naar het treffen in Genemuiden waar toch een grappig groepje op af kwam. Ook het beurs gebeuren toen er een opleving was ook hier op het forum.

Ik heb het Voxan gevoel te pakken en wil dat vast houden. Laten we dus positief blijven.

Vind het wel belangrijk dat bepaalde mensen waar wat van wordt verwacht ook hun werk doen.
Vrijwillig is niet vrijblijvend.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #32 Gepost op: 13 juni 2012, 11:39:06 »
En daar is progressie ;) Dat zijn de bikkels hoor! Er waren toch meer aanmeldingen?
Mooie foto's hoor!, maar zijn het er echt maar twee  ??? Is ook nooit goed hoor ik je denken  :-*

http://www.voxanforum.com/treffens.html
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2012, 11:41:04 door JFJ »
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #33 Gepost op: 13 juni 2012, 11:45:33 »
ja we zullen wat fotos en verhalen meebrengen van duitsland

Die foto's ben ik heel benieuwd naar. En hoe het ook komt, volgend jaar ben ik er bij op de Magic Racer ;)
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #34 Gepost op: 13 juni 2012, 17:30:40 »
sorie voxrijders ik was mijn plaatjes schieter vergeten :'(

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #35 Gepost op: 16 juni 2012, 21:16:32 »
Jongens, is er nou echt niet meer te melden over het treffen in Terwolde dan twee zielige foto's?

Diep bedroefd.. :'(
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #36 Gepost op: 17 juni 2012, 19:46:03 »
Jongens, is er nou echt niet meer te melden over het treffen in Terwolde dan twee zielige foto's?

Diep bedroefd.. :'(

weer lekker negatief JFJ .    jij was er niet. arie ook niet .  van wie vewacht je nou iets hier?  je weet toch dat er bijna niemand was?
  en ik heb er ook niets over te melden ;D    [ ik denk dat ik komen weekend mijn plaatjes schieter ook maar thuis laat ;)  ]
of denk je dat ik een geweldig mooi verhaal ga typen .  [ oke er stonden wel 5 voxjes op een parkeerplaats ]  meer weet ik ook niet te melden :'(
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2012, 19:49:48 door vox88000 »

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #37 Gepost op: 18 juni 2012, 06:37:53 »
Jammer Tjeerd, dat je dit (weer) als negativiteit ziet. Daar was ik al wel bang voor dat het zo zou worden gezien. Dat ik hier niet bij was heeft er helemaal niets mee te maken. Misschien dat mijn negativiteit enthousiasme een beetje doorslaat dan, maar dat er niemand de moeite neemt om wat te melden vind ik erg jammer.

Als ik een treffen heb gemist (waar ik flink van baal) en er is later niets over te lezen vind ik gewoon balen. Als er bij ons een treffen is geweest word er nog weken over na gepraat en foto's geplaatst in het topic. Ik weet ook wel dat dit niet te vergelijken was, maar als je na een week thuis komt en benieuwd bent, is het toch raar dat er niets te vinden is. Geen reactie, geen foto, niks.

Maar goed.. ik verwacht steeds minder........
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #38 Gepost op: 18 juni 2012, 06:42:33 »
als ik het goed heb begepen kun je volgendjaar ook je tentje mee nemen naar het 5e vox wekend nederland ;D


Dit vind ik dan om positief te zijn wel een hele leuke ontwikkeling!
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #39 Gepost op: 18 juni 2012, 11:05:25 »
Jammer Tjeerd, dat je dit (weer) als negativiteit ziet. Daar was ik al wel bang voor dat het zo zou worden gezien. Dat ik hier niet bij was heeft er helemaal niets mee te maken. Misschien dat mijn negativiteit enthousiasme een beetje doorslaat dan, maar dat er niemand de moeite neemt om wat te melden vind ik erg jammer.

Als ik een treffen heb gemist (waar ik flink van baal) en er is later niets over te lezen vind ik gewoon balen. Als er bij ons een treffen is geweest word er nog weken over na gepraat en foto's geplaatst in het topic. Ik weet ook wel dat dit niet te vergelijken was, maar als je na een week thuis komt en benieuwd bent, is het toch raar dat er niets te vinden is. Geen reactie, geen foto, niks.

Maar goed.. ik verwacht steeds minder........

ik bedoel alleen maar te zegen dat er hier op het forum niets over gemeld word omdat  de paar die er wel waren hien nooit [ of bijna nooit] tevinden zijn.  [ niet negatief of zo dat jij en arie helaas niet konden ]  maar daar mee probeer ik aantegeven dat als dat wel het geval was er hier veel meer te zien zou zijn.    ik had zo als ik al gemeld had mijn foto toestel vergeten.  en ik heb geen iede wat voor verhaal ik zou moeten typen over 5 voxje op een parkeer plaats. [ treffen wil ik het niet echt noemen ]
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2012, 11:11:14 door vox88000 »

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #40 Gepost op: 18 juni 2012, 12:46:58 »
Is geen aanval naar jou toe hoor  ;D

Ik verontschuldig mij zelf ook niet omdat ik er niet was, en voelde het helemaal niet als een verwijt van jou ;)
Gaat me er gewoon om dat de gene die dit op poten zet wat enhousiaster moet zijn hier op het forum.
Lukt hem dat niet, stel daarnaast dan iemand aan (moderator) die dat dan wel kan doen.

Je houd het hier alleen interessant als er word gepost. Niemand heeft iets aan een forum zonder berichten.

De vaste groep mensen hier word ook steeds kleiner gezien het aantal posten voor ik hier kwam.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #41 Gepost op: 20 juni 2012, 08:20:34 »
Troost je JFJ....bij de xjr ownerrs met 84 betalende mensen gebeurt op het forum ook helemaal niks.
Misschien 3 of 4 regelmaige posters en af en toe een verdwaalde ;D

Alleennnn......als we onze ritten doen komen er wel tussen de 5 en 20 opdraven om mee te gaan en is het harstikke gezellig altijd.
HMV weekend idem dito .

En dat gebeurt hier dus niet , dit is gewoon een info website over de Voxan en dat ziet er m.i keurig uit maar dit forum is er  om mensen eventueel hierheen te krijgen en dat moeten ze wel zelf doen daar staat Huub geheel buiten vindt ik.

Fotoos posten idem dito...staan er nu 2 op maar als degenen die naar het treffen geweest zijn niet bereidt  zijn om fotoos te maken en hier ook niks willen posten erover dan houdt het gewoon op .
En wat valt er te posten eigenlijk over 5 voxans die daar een poosje gestaan hebben ?
Wat fotoos zou leuk zijn uiteraard.
Het Nederlandse Voxan wereldje is net als in Belgie en Duitsland qua activiteiten niet zo actief dat is jammer maar blijkbaar is dat niet te veranderen.

We hebben de m.beurs gebruikt om eens te peilen hoe het zit in de vox wereld  , was leuk , heel leuk maar daarna is er niks bijgekomen qua actieve mensen op het forum of ritten oid organiseren dus dan houdt het gewoon op .

Ik vindt het wel best allemaal en heb zo mijn eigen dingen te doen met of zonder het voxgebeuren .

gr Arie

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #42 Gepost op: 20 juni 2012, 10:04:16 »
Troost je JFJ....bij de xjr ownerrs met 84 betalende mensen gebeurt op het forum ook helemaal niks.
Misschien 3 of 4 regelmaige posters en af en toe een verdwaalde ;D

Alleennnn......als we onze ritten doen komen er wel tussen de 5 en 20 opdraven om mee te gaan en is het harstikke gezellig altijd.
HMV weekend idem dito .

En dat gebeurt hier dus niet , dit is gewoon een info website over de Voxan en dat ziet er m.i keurig uit maar dit forum is er  om mensen eventueel hierheen te krijgen en dat moeten ze wel zelf doen daar staat Huub geheel buiten vindt ik.

Fotoos posten idem dito...staan er nu 2 op maar als degenen die naar het treffen geweest zijn niet bereidt  zijn om fotoos te maken en hier ook niks willen posten erover dan houdt het gewoon op .
En wat valt er te posten eigenlijk over 5 voxans die daar een poosje gestaan hebben ?
Wat fotoos zou leuk zijn uiteraard.
Het Nederlandse Voxan wereldje is net als in Belgie en Duitsland qua activiteiten niet zo actief dat is jammer maar blijkbaar is dat niet te veranderen.

We hebben de m.beurs gebruikt om eens te peilen hoe het zit in de vox wereld  , was leuk , heel leuk maar daarna is er niks bijgekomen qua actieve mensen op het forum of ritten oid organiseren dus dan houdt het gewoon op .

Ik vindt het wel best allemaal en heb zo mijn eigen dingen te doen met of zonder het voxgebeuren .

gr Arie

Ik ga er niet meer verder over bomen. Het is zoals het is en als ik me ga ergeren heb ik alleen mijzelf daar maar mee. Ik geniet van het Voxan gebeuren en zal al mijn belevenissen in mijn topic blijven plaatsen, actief zoveel mogelijk meedoen aan treffens en evenementen. Blijft zoals het is, maar verwacht gewoon niets meer. Zeker niet negatief bedoeld.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #43 Gepost op: 20 juni 2012, 21:25:30 »
Denken we allebei hetzelfde JFJ en ik doe de Voxan niet weg zolang ik nog in Nederland woon dus blijf jullie hier nog gewoon lastig vallen en wil zeker nog met jullie op pad tzt .

gr Arie

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:4e VOXANTREFFEN op zondag 3 juni 2012
« Reactie #44 Gepost op: 21 juni 2012, 09:03:33 »
Ik hoop dat we nog weer een ritje kunnen maken komende tijd, alleen zal ik dan wel op de SV verschijnen ;)

Ik zal eens proberen een datum te prikken ok? Eventueel kan dat wel bij Lasmoat, dan kan er zelfs een tentje worden opgezet voor een gezellige avond met bbq.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516