Auteur Topic: Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht  (gelezen 3715 keer)

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Gepost op: 4 februari 2012, 09:28:08 »
Er worden al wat vragen gesteldt wat te doen op de beurs qua eten en drinken.


Drinken


Tjeerd en ik hebben al gepraat over een koffiezetapparaat en waterkoker ik dacht dat Tsjeerd even er achter aan gaat zodra we weten hoe of wat gaan we daar over verder met jullie goedvinden.
Mijn idee is om gewoon voor ons eigen en af en toe voor goede bekenden drinken te verzorgen omdat je anders echt de hele dag bezig bent gratis drinken te verstrekken aan passanten die ffe de stand ik lopen.

Gezien ons beperkte budget lijkt me het niet slim veel uit te geven aan dit soort dingen.


Hebben jullie het idee om wel veel koffie e.d gratis weg te geven dan is een groot koffiezet apparaat een must in de stand anders blijf je koffie zetten.
Laat maar horen hoe jullie er over denken.
Wat limonade in de stand is ook wel handig uiteraard.

Alcohol drinken in de stand ben ik zoals bekend denk ik persoonlijk op tegen omdat dit m.i niet past bij de opzet van onze stand maar denken jullie daar anders over zal ik me uiteraard aanpassen aan jullie maar ik drink niets mee qua alcohol.


Eten en snacks


Brood  nam ik meestal mee van huis omdat op de beurs alles gewoon duur is vindt ik en ik heb nooit zin om in de rij te staan wachten .

snacks...ahhh...wat chips en nootjes  en marsjes of drop  is denk ik voor een paar eurootjes pp zo gekocht en als er nog geld over is kopen we nog wel wat  van dat geld.

Hebben jullie een idee, tip of werkt een van jullie bij een bedrijf of ken je een bedrijf die wil sponseren hierin laat maar horen zou ik zeggen.

Gevulde koeken , koekies e.d is ook altijd wel lekker.

gr Arie


vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2012, 20:59:26 »
hier nog niet zo veel reacties.

ik denk dak ik mijn eigen douwe egberts kofiezetaparaat maar mee neem.
heb jij een water kooker arie?

ik neem dan ook wel 2 rvs 5L warm houd kannen mee       .[een voor thee water en een voor koffie ]

er zal wel geen water voorziening zijn in de stand ben ik bang.
aire  heb jij toevaling een water tank met kraan .  ?
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2012, 21:01:43 door vox88000 »

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2012, 21:05:50 »
Wij zien wel een beetje hoe het op dat moment is. We hebben uiteraard een paar centen over voor Koffie enz.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2012, 10:18:58 »
Er zal nog wel wat in kas overblijven maar als je alles op de beurs moet gaan kopen ben je heel snel door het geld heen want dat is gewoon veel te duur.
Tsjeerd heeft ook al de nodige kosten gemaakt met overal heen rijden dat krijgt ie ook netjes vergoed wat mij betreft hij hoeft dat niet zelf te betalen vindt ik.

Waterkoker...die heb ik wel Tjeerd...koffieapparaat ook nog wel denk ik dus 2 is mooi.
koffiefilters en koffie ....Tjeerd drinkt allen D.E begreep ik klopt dat ?

En ik heb ook nog wel een paar thermoskannen hier rondslingeren en plastic bekers en lepeltjes heb ik ook nog genoeg  dus ook al geregeldt bij deze.

waterjerrykan heb ik ook nog wel vlgs mij misschien geen aftapper maar dat maakt niet uit denk ik zolang er maar water uitkomt toch

 ;D  Wat stroom stekkerkabels erbij en klaar.

Komt allemaal goed en zoniet dan toch.

gr Arie
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2012, 10:20:50 door driver »

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2012, 22:17:10 »
Is het nog handig dat Lasmoat en ik een Senseo apparaat meezeulen?
Dan kunnen wij aanloop wat over zijspannen auwehoert een bakkie aanbieden.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #5 Gepost op: 16 februari 2012, 23:06:40 »
senseo  hoeft niet hoor.  ik neem  koelkast waterkooker /DE kofie zet apperaat/ en 2  rvs ANIMO warmhoud kannen mee.
koffie bekertjes worden gesponsort door powerplustools.
arie slaat pakken koffie en thee in en ook   roerstaafjes pakken koffie melk en suikerklontjes.
op een tafel zetten we wel een potje waar liefheebers van koffie of thee op vrijwilige basis een donatie in mogen doen.
basic sidecars mag mijn kofiezetapparaat ook gebruiken natuurlijk ;D  [zonder koffie geen feestje  ;)]
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2012, 23:12:36 door vox88000 »

de moor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #6 Gepost op: 17 februari 2012, 20:37:35 »
he tjeerd jij moet met vrachtwagen naar de beurs zeker maar wel tof dat je zoveel voxanspul kunt aanbieden en de stand mee vol zetten begint te korten he jongens

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #7 Gepost op: 18 februari 2012, 00:35:09 »
het duurt inderdaad u niet lang meer eddy ;D      [begint te korten :D]
helaas heb ik geen vracht auto  .maar de voxan spullen worden door de eigenaar gebracht en gehaald.
ook de stand atributen van  www.powerplustools.eu   worden met een vracht auto gebracht en mogen wij zondag na afloop van de beurs met 25% korting verkopen   .
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2012, 00:40:02 door vox88000 »

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #8 Gepost op: 18 februari 2012, 08:26:37 »
Voxje heeft alles goed geregeldt.

ik zal straks 4 pakken DE roodmerk 500 gram gaan halen, wat koffiemelk en suiker en Thee.
Limonade haal ik minimaal wordt meestal weinig gedronken is mijn ervarig en je sjouwt het allemaal maar mee ri de beurs .

Wat drop en koekjes en klaar denk ik.


vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #9 Gepost op: 18 februari 2012, 21:20:28 »
vandaag keuken / magazine voor de beurs stand inelkaar geschroeft. frame plus ondekant  is nu klaar.  de bovenste 3 witte platen schroeven we er op de beurs wel op.     . [schuurtje bij ouderlijk huis was niet hoog genoeg   ;D  ]

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #10 Gepost op: 18 februari 2012, 21:21:21 »
,

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #11 Gepost op: 18 februari 2012, 21:24:32 »
was nog een hele klus. om dat alles ook in mijn autotje naar utrecht toe moet .ook dus de hele handel weer uit elkaar geschroeft zo dat alles  weer op een klijn hoopje ligt .   [ leuk  bouwpaketje  ]

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #12 Gepost op: 18 februari 2012, 22:44:17 »
Je maakt er wel een hoop werk van lijkt wel een zakelijke stand  ;D dat is prima verder maar bedenk wel dat Zondags om 18.00 uur de beurs is afgelopen en dat je dan enige uren verder bent wslijk voordat je de Hal uit kunt of bent.
Even de auto bij de stand parkeren lukt dus niet we moeten alles wslijk lopend of rijdend naar de auto brengen  dus reken op minimaal 21.00 uur voordat we daar weg kunnen en als we de heftafel etc ook nog hebben wordt het nog later  maakt mij niks uit maar jij moet ook nog terug naar Groningen dus hou daar aub wel rekening mee   wat betreft je gezondheid.

gr Arie

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #13 Gepost op: 18 februari 2012, 23:16:00 »
ik neem wel een steekkaretje mee natuurlijk ;D    en die week na de beurs  heb ik voor mij zelf maar vrij genomen .    een weekje afkikken van al die beurs indrukken :o  ik mag van mijn vrouw pas maandag weer thuis komen dus ik doe de terug weg rustig aan. ;)

toen ik vanavond thuis kwam lag het paket van huub  in de bus met voor elke motor de specivicaties  en de plakaten met daar op de sponsors voor op de keuken / magazine wand  .   daar op zal te lezen zijn   .  DEZE STAND IS MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR..............   mooi geplastivi dinges ;D  zie er heel mooi uit huub.    [ goegedaan jongen ]
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2012, 23:22:12 door vox88000 »

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Eten / drinken stand Motorbeurs Utrecht
« Reactie #14 Gepost op: 19 februari 2012, 07:57:41 »
dan kun je wel blijven slapen Zondagavond dan kun je maandags lekker uitgerust terug rijden.

Huub....dank je wel voor der arbeit .

gr Arie