Auteur Topic: Clipons Café Racer boven de kroonplaat  (gelezen 9566 keer)

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Clipons Café Racer boven de kroonplaat
« Reactie #45 Gepost op: 21 januari 2014, 17:18:13 »
Is ook lager zo te zien maar de v.vork kan nog doorgestoken worden tot aan de ronding zo zit het bij mij ook vlgs mij .
De zijn wel mooier dan mijn ories maar nu het bij mij zo zit valt het me al niet eens meer op behalve met rijden dan  ;D
Rijden...rijdt d,n drievert dan op de Vox ?...ja,ja ik weet het veel te weinig maar dit jaar ga ik meer rijden dat beloof ikkes plechtig.

gr driver

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Clipons Café Racer boven de kroonplaat
« Reactie #46 Gepost op: 21 januari 2014, 22:07:33 »
Nee poten naar beneden is niet de bedoeling, dan gaat de Vox achterover hangen en veranderd de naloop. Bij jou zijn ze gelijk omdat je clipons boven de kroonplaat zitten ipv er onder. Bij hooiberg is het mooi, maar levert iets in aan comfort ten opzichte van jou.
Ik vind het bij jou trouwens ook netjes staan hoor.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Clipons Café Racer boven de kroonplaat
« Reactie #47 Gepost op: 22 januari 2014, 19:32:44 »
Nee poten naar beneden is niet de bedoeling, dan gaat de Vox achterover hangen en veranderd de naloop. Bij jou zijn ze gelijk omdat je clipons boven de kroonplaat zitten ipv er onder. Bij hooiberg is het mooi, maar levert iets in aan comfort ten opzichte van jou.
Ik vind het bij jou trouwens ook netjes staan hoor.
Ow...kee...k,ben niet de meest techinische hier he! maar dat was al bekend toch ha,ha.
De mijne vindt ik prima zo zit goed en ben er blij mee mede dank zij je-efjee ;)

gr Arie

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Clipons Café Racer boven de kroonplaat
« Reactie #48 Gepost op: 22 januari 2014, 20:00:17 »
Dat ziet er serieus mooi uit. Ik dacht ff dat ze boven de kroonplaat kwamen zoals het topic doet vermoeden, maar dit is veel mooier. Op deze manier valt het hoge effect niet zo op, en zie je de vulbussen niet. Ja mooi zo!

Maar waren je remleidingen nog wel lang genoeg? bij d'n Drievert niet namelijk.

Daar was het mij om begonnen inderdaad, zodat ze er wel onder blijven. Vind ik een mooier gezicht, maar is natuurlijk ook een dure oplossing. Dat wel.

Remleidingen niet lang genoeg, dus dat moet ook nog. En koppeling. De elektriciteit, choke en gas gaan allemaal net.

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Clipons Café Racer boven de kroonplaat
« Reactie #49 Gepost op: 22 januari 2014, 20:15:41 »
Is ook lager zo te zien maar de v.vork kan nog doorgestoken worden tot aan de ronding zo zit het bij mij ook vlgs mij .
De zijn wel mooier dan mijn ories maar nu het bij mij zo zit valt het me al niet eens meer op behalve met rijden dan  ;D
Rijden...rijdt d,n drievert dan op de Vox ?...ja,ja ik weet het veel te weinig maar dit jaar ga ik meer rijden dat beloof ikkes plechtig.

gr driver

Nee, is niet lager. Komt zelfs nog ietsje hoger uit als de originele er bovenop . Zie foto.
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2014, 20:21:50 door hooiberg »

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Clipons Café Racer boven de kroonplaat
« Reactie #50 Gepost op: 22 januari 2014, 20:16:42 »
nog een plaatje met beide clipons

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Clipons Café Racer boven de kroonplaat
« Reactie #51 Gepost op: 22 januari 2014, 20:19:07 »
Was nog wel een heel gepuzzel om alles goed te krijgen: een fijne stand, genoeg ruimte voor de elektrische draden en dan ook nog genoeg ruimte voor het oliebakje langs het ruitje. Dat bakje moest dus kwartslag gedraaid...
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2014, 20:23:27 door hooiberg »

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Clipons Café Racer boven de kroonplaat
« Reactie #52 Gepost op: 23 januari 2014, 08:51:12 »
zie er goed uit hooiberg.  doet mij ook wel denken aan hoe het stuur van de moto guzzi v7 sport  begin jaren 70 vast zit . heb ik altijd mooi gevonden.
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2014, 08:56:50 door vox88000 »