De 516 ex Driver is klaar. Dat was hij ook wel, maar hij had wat olie lekkage bij de kleppendeksel. Ook vond ik dat hij niet mooi stationair liep, en na het starten kwamen er belletjes condens of iets dergelijks vrij bij de achterste koppakking. Ook moest hij een nieuwe achterband en olie beurt.
Zelf momenteel druk met verbouwen, en wilde hem ook gewoon vlot klaar hebben, vandaar uitbesteed. Maar goed ook, want het bleek dat de koppen nagetrokken moesten/konden worden, en daarmee was de klacht verholpen. Er bleek ook nog een storing in te zitten volgens Onno, en ook dat is verholpen. Volgende week haal ik hem op als het allemaal lukt, en kan het plastic er weer omheen.
Ook heb ik via het topic van Tjeerd de spullen bij Eriks besteld om de olie beurten zelf te doen. Mooi voorraadje aangelegd. Binnenkort de 515 servicen, daar is het ook weer tijd voor. Niet heel veel KMS, maar toch alweer 3,5 jaar verder sinds de laatste beurt. Die loopt verder super dus puur olie en kvs.