Auteur Topic: bijna  (gelezen 30829 keer)

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:bijna
« Reactie #330 Gepost op: 8 april 2016, 09:53:16 »
kijk eens aan .  dus je hebt nu al 8.354 voxan kilometers er op zitten .

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:bijna
« Reactie #331 Gepost op: 20 oktober 2019, 18:54:47 »
ja natuurlijk is Rien met de seberings naar huis geknald. ;D  Rien gaat deze eerst proberen .  dus op zijn gemak natuurlijk  .  vandaag gehoord met regen .  hopelijk zeer snel een keertje met mooi weer .  keertje smorgens keertje smidags keertje savonds.   en als Rien na 2 week denkt deze wil ik wel dan komen we er dan vast wel uit. ;)   en als Rien denkt   ik heb toch liever mijn eigen dikke ronde originele dempers er weer op ruilen we ze zo weer om. ;D

vraag 2 !  niet zo maar in de bankschroef.    maar met zachte ALU  bekken en met beleid .   meer ter ondersteuning  .  ik geef toe het ziet er op de foto bruut uit  maar als je hem aan het werk ziet is het een echte prof die zeker goed weet waar hij mee bezig is .   ik zou mijn voorvorken in ieder geval niet aan een [ normale ] motorzaak toevertrouwen.   en ik ben zelf een miereneuker   maar zweitze  gaat daar mee in zijn vakgebied nog een stapje verder.

De voorpootjes van de 514 gaan ook nog een keer naar Zweitze voor de CR weer wordt opgebouwd.
De linker lekt, maar wil ze gereviseerd weer inbouwen. Alles gaat toch uit elkaar omdat het balhoofdlager ook vervangen moet worden.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:bijna
« Reactie #332 Gepost op: 23 november 2020, 08:02:12 »
28600......... :-*

Staat nu op 30575
Is nog gespaard gebleven zeg ☺️
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:bijna
« Reactie #333 Gepost op: 13 juni 2021, 10:27:48 »
Vandaag kwam voxvriend Rien langs om de sebering dempers op zijn vox uit te proberen ,.
maar een week voor de afspraak begon de rechter voor vork poot wat olie te lekken.  dus dat ging wel even voor [ prioritijd ] dus eerst de voorvorkpoten er uit gehaald vanmorgen.



ook even het KNN filter gemonteerd.

Gisteren zag ik dat de linker voorpoot ook is gaan lekken. Het is natuurlijk al 7 jaar later, maar qua kilometers is deze vox nog niet veel veder. Heb van de 514 nog een dichte linker voorpoot, dus even wisselen en dan de twee overige poten weer richting Zweitze. Achter schokbreker van de 514 ook, zodat ik weer goede spullen op voorraad heb. Net als toerentellers bijvoorbeeld 😎
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516