Auteur Topic: De Voxan en andere motor pics van driver  (gelezen 7838 keer)

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #15 Gepost op: 20 april 2014, 18:32:23 »
Neenee een allroad is niet mooi omdat hij practisch moet zijn. Practisch is doorgaans niet mooi ;)
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #16 Gepost op: 27 april 2014, 10:13:48 »
Gisteren nog wat gereden met Sukanya achterop en ffe gestopt.





driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #17 Gepost op: 27 april 2014, 10:19:47 »
Neenee een allroad is niet mooi omdat hij practisch moet zijn. Practisch is doorgaans niet mooi ;)
Ik weet het en mij wat kennende kom ik altijd weer met verrassingen en daar hoort deze Duc Multistrada 1000 ook weer bij vindt ik. ;D
Gezond verstand zei...niet doen, ga voor een Jap die betrouwbaar en goedkoop in onderhoud is en eventueel weer vlot te verkopen maar ja...drivertje is wat apart, eigenwijs en vondt zo,n Multistrada altijd wel apart en is gisteren toch overstag gegaan...bj 2003 en 42000 km gereden met aantoonbaar onderhoud.De verkoper heeft er wat ritten meegedaan naar o.a Marokko en moet hem kwijt wegens ernstige ziekte   en is er echt naar van dat ie hem nu verkopen moet maar rijden kan hij nu niet meer duszz...
De man heeft er zijn eigen tintje aangegeven, kuipwerk wat gespoten en wat hebbedingen gemonteerd incl kofferrek en zijtassen dus vakantie klaar voor ons .

We gaan het zien wat het wordt ...ik rij nu 36 jaar motor en nog nooit een Duc gehad nu dus wel  ;)



« Laatst bewerkt op: 27 april 2014, 10:22:24 door driver »

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #18 Gepost op: 27 april 2014, 10:47:45 »
gefeliciteerd met je nieuwe aankoop Arie.

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #19 Gepost op: 27 april 2014, 12:14:23 »
gefeliciteerd met je nieuwe aankoop Arie.
Dank je ...k,ben benieuwd of het gaat bevallen qua betrouwbaarheid... ;D

voxvriend

  • Held
  • *****
  • Berichten: 662
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #20 Gepost op: 27 april 2014, 12:22:24 »
Nou.....die zijn best  goed, dit model.

En snel. :D
Veel plezier er mee

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #21 Gepost op: 27 april 2014, 12:35:16 »
Haha mooi ding man. Gefeliciteerd. Vond die doorgesneden draaiende kuip nooit zo, maar lelijk vinnikum zeker niet.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #22 Gepost op: 27 april 2014, 13:35:27 »
Nou.....die zijn best  goed, dit model.

En snel. :D
Veel plezier er mee
Ik weet er nog weinig vanaf Rien, moet het maar gaan ervaren binnenkort hoe het rijdt en of het betrouwbaar is.Heb er nog niet mee gereden.
Gisteren bij de verkoper geweest en kwam heel netjes over dus gelijk betaald en morgen /dinsdag hier kenteken overschrijven daarna ophalen.

gr Arie

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #23 Gepost op: 27 april 2014, 13:38:25 »
Haha mooi ding man. Gefeliciteerd. Vond die doorgesneden draaiende kuip nooit zo, maar lelijk vinnikum zeker niet.
Dank je jfj..die draaikuip vondt ik altijd wel apart maar zeker niet echt mooi.
Nu is deze wat in kleur gebracht en toont ie toch wat anders dan bijv een gehele rooie of zilver kleur.
Spiegels met daarin de raw zijn er ook af die gingen kapot zei de verkoper .
Nu lekker simpel 2 raw in de voorkuip en gewone trillingsvrije spiegels vlgs hem.


gr Arie

voxvriend

  • Held
  • *****
  • Berichten: 662
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #24 Gepost op: 27 april 2014, 13:40:54 »
Kan wel ff testen voor je.


Die roadster dweilt elke bocht uit dus zal vast berter gaan met die duc. :D

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan pics van driver
« Reactie #25 Gepost op: 27 april 2014, 14:46:19 »
Kan wel ff testen voor je.


Die roadster dweilt elke bocht uit dus zal vast berter gaan met die duc. :D
;D....denk dak ut eerst zelf ffe ga proberen Rien dank voor het aanbod  :D

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:De Voxan en andere motor pics van driver
« Reactie #26 Gepost op: 4 mei 2014, 18:59:15 »
Hoe bevalt de middelbare technische school driver?  ;D
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan en andere motor pics van driver
« Reactie #27 Gepost op: 4 mei 2014, 21:04:29 »
Hoe bevalt de middelbare technische school driver?  ;D
Na de LTS zo,n 40 jaar terug heel best jfj  ;D

Gister tegen de middag de accu al naar de kalote dus ik naar de locale motorzaak die wel een made in China had maar geen andere.
Ik dacht...Als ie Duc start proof is doe dan maar zoniet komt ie net zo hard weer terug.
2 jaar garantie Arie dus na 1.5 uur de accu opgehaald omdat hij hem zelf wou volladen want hij me inmiddels al zo,n 38 jaar.
Tussendoor de rode eindkappen gemonteerd incl zilver biesjes die ik er af haal wslijk omdat ik dat ook niet  mooi vindt net als nog wat kleuren en andere kleinigheidjes.

Vandaag....om 9.00 uur de Duc naar buiten en mijn motorkleding aan..starten en lopen ...en dus rustig aan weggereden en het temp.metertje bleef vrij lang op OF oid staan en na zo,n 10 km sprong ie op 40  om daarna netjes zijn werk te doen.
Omdat ik nog nooit een Duc heb gehad toch nog ffe rustig aan gedaan om daarna toch maar wat met het gas te spelen  en dat spelen gaat eigenlijk heel lekker.

Het blok pakt gewoon goed op als je gas geeft, Het stuurt goed en remmen idem dito.
Achtervering een beetje in en uitgedraaid maar verstrand heb ik daar toch niet van dus ik doe maar wat meestal en bewust wat mindere 60/80 km wegen opgezocht waar je met speels gemak ook 160 kunt rijden merkte ik zonder het gevoel te hebben dat ie gek doet ofzoiets.

Wat de verkoper heeft gezegt qua motorisch gedeelte klopt denk ik wel want met nu zo,n 200 km totaal erbii gereden heb ik niet het gevoel dat het blok niet goed is oid.

Uiterlijk zal er nog wel eea moeten gebeuren maar dat vindt ik nu ook wel leuk eigenlijk omdat ik dan weer wat te doen heb qua hobby.

De Tenere 1200 is nu weg en deze Duc is  de vervanger en qua bouwjaar scheelt dat 7 jaar en qua uiterlijk was de Tenere natuurlijk veel mooier .
Maar motorrijden is voor mij nog steeds het gevoel en oud of jong boeit me nooit zo en met deze Duc heb ik meer het gevoel van ..yes dit is fun dan met de Tenere terwijl die zeker motorisch gewoon heel goed was en op onze vakantie ritten met duo ook heel comfortabel.
Maar...de Tenere was groot en log vondt ik en qua rijden had ik er niet zo veel mee terwijl deze MTS goed handelbaar is en in mijn ogen ook best snel oppakt en je kunt er ook goed mee gummen daarnaast een goede seat voor mij dus als het blok goed blijft ben ik  voorlopig dik tevreden met deze MTS.

gr Driver

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan en andere motor pics van driver
« Reactie #28 Gepost op: 4 mei 2014, 21:40:10 »



« Laatst bewerkt op: 8 juni 2015, 15:05:29 door driver »

voxvriend

  • Held
  • *****
  • Berichten: 662
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:De Voxan en andere motor pics van driver
« Reactie #29 Gepost op: 4 mei 2014, 21:41:17 »
Mooi, hoor ;)