Auteur Topic: INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015  (gelezen 8932 keer)

Marcel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 140
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #15 Gepost op: 28 december 2014, 00:46:40 »
Is goed ;D

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #16 Gepost op: 11 januari 2015, 15:51:02 »
Okee, info over het Duitse treffen :Juli (02.07.-05.07.2015)



9. internationales VOXAN-Treffen 2015 in Porta Westfalica

 

 

Hallo liebe Voxanfahrerinnen und Voxanfahrer aus allen Landen !!!!

 

Hier schicke ich Euch weitere Informationen zum 9. VOXAN-Treffen 2015 !!!

 

Der Termin steht fest:  an dem ersten Wochenende im Juli (02.07.-05.07.2015)

Als Unterkunft habe ich das Landhaus Edler ausgewählt. Siehe www.landhaus-edler.de

Die haben 14 Doppelzimmer und ein Einzelzimmer zur Verfügung, 2 Garagen können wir kriegen

zum Moppet-Unterstellen und einen größeren Hinterhof für PKW mit Anhänger…

 

Ich habe mit Herrn Edler gesprochen und das Landhaus für dieses Wochenende reserviert.

Herr Edler bittet jedoch alle die kommen möchten, sich bis 15.März 2015 bei ihm zu melden

und dass jeder für sich das oder die Zimmer bucht.

Bitte gebt mir auch Rückinformation, damit ich noch rechtzeitig weitersuchen kann, falls es mehr Leute werden als Zimmer zur Verfügung stehen.

 

Ich habe mir einmal die „Mitgliederliste von 2012“ von Max Homepage vorgenommen und werde alle Leute anmailen, vielleicht meldet sich ja noch der „Eine oder Andere“…

(Vielleicht bekommt dadurch einer von Euch ev. 2 Emails von mir…)

 

Leider hat es bei mir mit dem Forum beim VCF nicht funktioniert, darum habe ich Jochen gebeten, für mich diesen Text einzustellen.  Vielen Dank dafür Jochen!!

 

Ich freue mich riesig!!!!!!!

Viele Grüße und allseits gute und heile Fahrt wünsche ich Euch

 

Jürgen aus Porta

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #17 Gepost op: 11 januari 2015, 19:22:16 »
Had al op dat weekend gehoopt. Ik heb die ruimte in de agenda er voor gereserveerd.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #18 Gepost op: 11 januari 2015, 19:45:18 »
ik heb dit jaar ook een agenda gekocht en deze datum van Jurgen  staat nu genoteerd. ;D

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #19 Gepost op: 11 januari 2015, 20:45:47 »
14 tweepersoonskamers en 1 een persoons hebben ze.
Als de opkomst hetzelfde wordt als in 2014 zit het dus niet vol denk ik dus boeken hoeft ook niet zo snel vlgs mij  maar wie zekerheid wil en weet wie met wie op een kamer wil kan alvast boeken natuurlijk.2 persoonskamer vanaf 74,00 t/m 100 euro of daar het ontbijt bij in zit weet ik niet maar verwacht ik wel.

Gezien de voor mij relatief korte afstand daar naartoe ga ik dan Vrijdags weg als ik ga  dan neem ik Donderdags geen hotel overnachting.Als ik mijn Ford mee kan nemen doe ik net als Eddy en slaap ik in mijn auto  in dat geval kan ik ook Donderdags die kant op.

Eerst maar even lezen wie van hier gaan en op welke dag.

Zimmerart
 
von
 
bis
 

Einzelzimmer
 
€ 51,- *
 
€ 66,- *
 

Doppelzimmer
 
€ 74,- *
 
€ 100.- *
 



gr driver
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2015, 20:53:46 door driver »

Marcel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 140
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #20 Gepost op: 16 januari 2015, 15:10:20 »
Hallo driver neem die liter 10W60 maar mee naar het treffen in Duitsland!
want daar gaan we natuurlijk met zijn alle naar toe.
Ik wist wel dat Jurgen eieren voor zijn geld zou kiezen.
(doe het als het even kan maar van merk Motul) haha.
Marcel

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #21 Gepost op: 16 januari 2015, 19:13:22 »
Vlgs mij zat het wat anders :


b.v. vrijdag ritje naar Jurgen allen slapen bij Jurgen in de huiskamer en zondags terug.
Driver stuur dit idee per mail maar even door aan Jurgen.
(wedden op 1liter 10W60 dat Jurgen heel vlug met een datum komt) ha ha.
Groeten marcel
 

 dit idee van jou  had ik nog niet naar Jurgen gestuurd wel een mooi poosje geleden de vraag wanneer en hoe of wat dus dat hij met een datum kwam was niet vanwege jouw idee maar blijkbaar had ie nu zelf zoiets van ...okee, nu is het dan duidelijk...


 
 

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #22 Gepost op: 16 januari 2015, 19:41:03 »
Ik snap in ieder geval geen reet van jullie gepeupel ;)

Ik ga vrijdag die kant op met maat op de speedtriple die er afgelopen keer ook was. Misschien ook de Shiver man wel weer, dat zien we nog wel. Voor ons dus twee overnachtingen.

Heb er zin an!

Die Speedtriple moat Jetze heeft trouwens ook een zijspan gekocht. Een Pan European 1100 met EML CT2000 bak.

Ik zelf heb mijn EZS Rally bakkie ingeruild op een nieuwe RX5, de zelfde bak als Vox88000 aan zijn Voxje heeft.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #23 Gepost op: 17 januari 2015, 09:00:16 »
Dat gepeupel tussen Marcel en ons moet je ffe teruglezen dan snap je het wel denk ik.

Ik ga eerst eens kijken op het Duitse forum hoeveel er van daar gaan .
2014 waren er weinig deelnemers en werdt er ook weinig gereden vondt ik dus ik heb niet zoveel zin om daar weer s,middags weer een tijd stil te gaan staan om dingen te bezoeken en om bijv 16.00 uur terug te zijn en dan op het terras te gaan hangen .
Ik eet net zo lief onderweg wat en wat meer rijden op een dag .

Ik wacht dus nog even met een besluit nemen .

gr Arie



driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #24 Gepost op: 20 januari 2015, 12:28:49 »
Net contact met Jurgen gehad.

Officeel zijn er nu 3 aanmeldingen.

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #25 Gepost op: 20 januari 2015, 17:11:03 »
Oh ik moet me nog speciaal aanmelden?
Ik vind je negatief over vorig jaar. Heb niet gereden natuurlijk maar vond dat jullie veel op de motor zaten. Dat is bij Huub wel anders.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #26 Gepost op: 29 januari 2015, 16:14:02 »
Oh ik moet me nog speciaal aanmelden?
Ik vind je negatief over vorig jaar. Heb niet gereden natuurlijk maar vond dat jullie veel op de motor zaten. Dat is bij Huub wel anders.
Negatief ?...Ik meldt gewoon wat ik vindt net als jij altijd en ik vondt dat er weinig werdt gereden het laatste treffen.

En ik ga om te rijden in principe en dan de gezelligheid pas dus als ik om bijv 19.00 uur terug ben in een hotel mij prima.
Op dit moment heeft Jurgen 3 aanmeldingen jij erbij is dus 4 Voxans.
Op het Duitse forum nog amper reacties evenals hier dus ik meldt me nog niet aan.
2 vrienden van jou erbij op andere motoren en ik las op het Duiste forum dacht ik ook dat iemand 2 vrienden wou meenemen maar weet ik niet zeker dan is de stand 4 om 4 qua motoren dan Jurgen erbij is 5-4 voor Voxan  ;D

Huub....dat kun je niet vergelijken vindt ik en Huubs standpunt is bekend wat rijden betreft en verder komt er hier door anderen ook niks uit qua rijden samen dus mijn interesse is momenteel echt nihil sorry.
Verandert misschien wel weer zodra het rijweer wordt maar ook al zijn we misschien maar met een stuk of 6 vaste personen een ritje moet dan toch niet zo moeilijk zijn dat lukt eigenlijk overal wel behalve in het xjr topic op mf dat is ook zo,n wij praten veel maar doen samen niks topic..

AANMELDEN...Lijkt me wel he !  dat Jurgen ook weet wat er komt en hotel zul je ook wel besproken hebben toch ?

gr Arie



JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #27 Gepost op: 29 januari 2015, 21:21:56 »
Ik ben nooit zo van ver van te voren plannen. Ik heb de datum in de agenda staan, maar ga een maand van te voren wel eens het hotel bespreken. Ik ben voornemens heen te gaan, maar vind het echt jammer dat het Vox wereldje in een dieptepunt ligt.

Ik mis de posten van Vox88000 en de anderen hier en op MF. Elke dag is er niks gepost. Ik raak ook uitgeluld of ik herhaal steeds het zelfde.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #28 Gepost op: 30 januari 2015, 05:09:29 »
Ik ben nooit zo van ver van te voren plannen. Ik heb de datum in de agenda staan, maar ga een maand van te voren wel eens het hotel bespreken. Ik ben voornemens heen te gaan, maar vind het echt jammer dat het Vox wereldje in een dieptepunt ligt.

Ik mis de posten van Vox88000 en de anderen hier en op MF. Elke dag is er niks gepost. Ik raak ook uitgeluld of ik herhaal steeds het zelfde.
Geldt voor mij ook dat ik wat uitgepraat ben ik doe ook niks op Vox gebied verder  en waar Tsjeert tegenwoordig zit weet ik ook niet maar Rioen meldt zich ook nog amper of zou ie toch naar die xr  aan het kijken zijn...grapjuhhh...en moet eigenlijk in een ander draadje komen want dees gaat over het Duitse treffen.

voxvriend

  • Held
  • *****
  • Berichten: 662
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:INFO DUITSE VOXANTREFFEN 2015
« Reactie #29 Gepost op: 30 januari 2015, 06:52:42 »
Tja, wat moet ik melden, wat ik al gemeld heb......bij bijna topic.

 ???