Auteur Topic: Andere Voxan voor driver  (gelezen 2831 keer)

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Andere Voxan voor driver
« Gepost op: 31 mei 2016, 21:18:55 »
Tsja..Toch maar ffe dit draadje er voor geopend want na toch wel wat wikken en wegen en het bekende wel..niet..wel..niet is het vanavond dan toch JA ik wil..geworden  ;D
En dat betekent dus het volgende :

Afgelopen Zondag naar huize Rien in H.Hugowaard gereden om toch even zijn CR te gaan bekijken nadat we een poosje via watszz Epppp erover ge ept hadden.
Qua onderhandelen hebben we elkaar gewoon eerlijk de ruimte gegeven en gewoon gezegt wat we dachten en wat Rien of  ik graag wilde.
Uiteindelijk dan een verkoopprijs overeen gekomen die ik zeer redelijk vondt mede gezien het feit dat Rien aan  zijn Voxan al eea gedaan had de insiders hier aanwezig alwel bekend .

En tsja..Dan praat je wat en kijk je wat en dat ook nog met een hersenverschuiving / schudding wat niet echt lekker voelt en weet je nog hoe je ex cr was en dan twijfel je alsnog ter plekke niet vanwege Rien en de prijs ook niet om zijn motor maar ik wil dan graag toch mijn ex motor zien en dat ging ffe niet natuurlijk...
Eerlijk tegen Rien gezegt wat ik graag wou en hem gezegt dat ik even met Tsjeerd zou bellen om eea te overleggen met hem.Rien begreep dat ook wel vlgs mij en drong me ook niks op dat vondt ik ook wel tof van hem.Tsjeerd zat die dag in Assen dus was ffe onbereikbaar toen ik bij Rien was.

Vlgs mij s,avonds met Tsjeerd gepraat en die begreep precies waar ik mee zat en ..Hoe fijn en dat meen ik uit de grond van mijn hart  wat hij toen na wat heen en weer gepraat voorstelde vondt ik gewoon super en dat was al bijna de reden om ja te zeggen maar ik had ook nog ffe wat voor JFJ en die had mij al een paar keer belangstellend ge ept en..en..??
Nadat ik JFJ ook wat dingen had gevraagt en ook zijn reactie direct positief was , Lees net als Tsjeerd gewoon helpen met e.e.a en niet moeilijk doen maar gewoon zorgen dat drivertje hopelijk weer net zoveel schik krijgt van Rien,s CR als zijn ex CR heb ik dan vanavond na vandaag nog wat nagedacht te hebben want ik blijf dan toch een twijfelkont hoe stom eigenlijk maar tis niet anders Rien ge ept en gemeldt : VERKOCHT  aan driver.

Met wat mazzel ga ik as Donderdag weer naar Rien toe en staat er dus Donderdag in ieder geval weer een CR  naast de Ducati Multistrada 1000 en dat vindt ie vast fijn want mijn ex CR was ie toch ook al weer 2 jaar aan gewend.

Rien..Tsjeerd en JFJ..Echt harstikke bedankt hoe jullie het hebben opgepakt het bekende ons kent ons verhaal kwam hier vlgs mij echt ter sprake dus ..Mooi wark.. ;D

Note : Ik mail en epp dus mijn verzekerings agente en die kent me al een poosje en reageert echt enthosiast : Toch weer een Voxan gaaffff...Ik vondt het ook zonde dat je hem weg deedt en vindt het leuk dat je er nu toch weer 1 hebt gekocht..Op feesboek hou ik het nog ffe voor me tot as Donderdag dus jullie ook hoop ik  ?

TSJEERD...Ik wil mijn Voxan vlag trug asjebliefttt of ligt die hier nog ? ... ;D..en m,n iets te grote daar moet ik maar ingroeien jasje ook voor weiniggg....... :D
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2016, 21:36:46 door driver »

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Andere Voxan voor driver
« Reactie #1 Gepost op: 1 juni 2016, 08:14:35 »
Het doet mij deugd Drivertje, dat meen ik. Je hoort er hier gewoon bij en houd met ons kleine gezellige groepje dit forum aan de gang. We houden elkaar qua karakter met zijn allen in een mooi evenwicht.

Daarom hoop ik ook dat Rien nu snel voor die blauwe Roadster gaat, zodat het team wel compleet blijft!
Uiteraard is dat aan hem zelf om te beslissen, maar uit socicaal vriendschappelijk oogpunt hoop ik dat het doorgaat.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

voxvriend

  • Held
  • *****
  • Berichten: 662
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Andere Voxan voor driver
« Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2016, 11:55:08 »
 ;)h hoe kan het lopen he.
Maar de blauwe staat er niet meer , beb hem gemaild dus ff wachten ???

Mooi verhaal arie,

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Andere Voxan voor driver
« Reactie #3 Gepost op: 1 juni 2016, 22:00:24 »
Het doet mij deugd Drivertje, dat meen ik. Je hoort er hier gewoon bij en houd met ons kleine gezellige groepje dit forum aan de gang. We houden elkaar qua karakter met zijn allen in een mooi evenwicht.

Daarom hoop ik ook dat Rien nu snel voor die blauwe Roadster gaat, zodat het team wel compleet blijft!
Uiteraard is dat aan hem zelf om te beslissen, maar uit socicaal vriendschappelijk oogpunt hoop ik dat het doorgaat.
Senk you jfj...

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Andere Voxan voor driver
« Reactie #4 Gepost op: 1 juni 2016, 22:03:05 »
;)h hoe kan het lopen he.
Maar de blauwe staat er niet meer , beb hem gemaild dus ff wachten ???

Mooi verhaal arie,
Hoop dat je nog wat kunt regelen met die blauwe Rien .

Ja..t,kan zeker raar lopen dat zie je maar weer ..van niks meer naar toch weer.. ;D

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Andere Voxan voor driver
« Reactie #5 Gepost op: 2 juni 2016, 06:35:48 »
Mooi man! Nu blijf je gewoon van de partij, top!

Nu Rien nog weer aan de VOX...

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Andere Voxan voor driver
« Reactie #6 Gepost op: 3 juni 2016, 05:28:05 »
Mooi man! Nu blijf je gewoon van de partij, top!

Nu Rien nog weer aan de VOX...
Yep...Ik heb weer een François terug en hopelijk blijft deze heel lang hier..Rien ook weer een Voxan zou zeker leuk zijn.