Auteur Topic: breken kettinggeleider  (gelezen 8570 keer)

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:breken kettinggeleider
« Reactie #30 Gepost op: 15 september 2014, 15:04:16 »
Maarrehhhh....moet dat bij de mijne dan ook ?

Marcel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 140
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:breken kettinggeleider
« Reactie #31 Gepost op: 17 september 2014, 21:09:48 »
Het moet natuurlijk niet. Tot op heden (effe af kloppen) is er bij mij nog geen nokkenas spanveer gebroken.
Maar dat is nog altijd zo geweest: indien je er op voorbereid bent gaat er niets fout. (dat alleen al is een reden om het te doen).
Ondanks dat je zo,n voorzorgsmaatregel meestal voor niets doet, is het altijd wel goed voor je gemoedsrust.
En...... de modificatie stelt niets voor, belangrijk is: meet van te voren met een schuifmaat hoe diep de geleider zit, dan weet je zeker of je goed zit met je fingerspitsen geful.
groeten Marcel

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:breken kettinggeleider
« Reactie #32 Gepost op: 18 september 2014, 03:59:57 »
Als ik het zelf doe wordt het wslijk een zooitje dus mocht 1 der hier aanwezige personen dat voor mij willen doen hou ik me aanbevolen.

gr driver

Marcel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 140
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:breken kettinggeleider
« Reactie #33 Gepost op: 18 september 2014, 19:52:22 »
Ik heb zelf nu geen lange M6 bouten meer liggen. :'( maar ik monteer ze voor jou met alle plezier. :)
Kom maar even langs in Mierlo ;D
groeten Marcel

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:breken kettinggeleider
« Reactie #34 Gepost op: 19 september 2014, 04:17:00 »
Ik heb zelf nu geen lange M6 bouten meer liggen. :'( maar ik monteer ze voor jou met alle plezier. :)
Kom maar even langs in Mierlo ;D
groeten Marcel

Goed voorstel van jouw Marcel  dank je alvast.
Als jij mij zegt hoelang zo,n bout moet zijn en rvs of wat anders regel ik wel een bout en wil ik graag naar jouw toe komen uiteraard in Mierlo met voxje kunnen we gelijk wat bijpraten.
Stuur me anders even per pm jouw gegevens even dan neem ik wel contact met je op nog voor de winter of heel snel als ik tijd heb en jij ook  ;D