Auteur Topic: Zijtassen voor de Voxan Roadster  (gelezen 1532 keer)

Hans Konings (kamavox)

  • Held
  • *****
  • Berichten: 255
    • Bekijk profiel
    • la Crónica
Zijtassen voor de Voxan Roadster
« Gepost op: 25 april 2020, 17:35:39 »
Lang geleden dat hier iets gepost is, dus tijd voor iets nieuws. Toen ik in 2004 een gloednieuwe Roadster (bouwjaar 2000 of 2001) kocht bij Motortoer Amsterdam (nu Ducati Amsterdam) kreeg ik er gratis en voor niks een rek op gemonteerd waarop weer een enorme topkoffer vastgeklikt kon worden. Handig om spullen mee te nemen, veel plezier van gehad, maar ook lelijk als de nacht en niet bevorderlijk voor de wegligging bij maar een klein beetje zijwind. Of wind van voren. Of wind van achteren. Of wind van welke kant dan ook. Dus ooit moest dat ding eraf. Nu na 16 jaar is het dan eindelijk zover. Rek gaat eraf, koffer gaat naar zolder. Toch wil ik wel af & toe spullen meenemen. Dus ben op zoek gegaan naar zadeltassen die je makkelijk kunt bevestigen en die ook nog een beetje leuk staan. Want het oog wil ook wat. Hoefde niet heel lang te zoeken, want de Dainese D-Saddle lijkt wel ontworpen met de Voxan Roadster in gedachten. Oordeel zelf:

https://kamafotos.nl/2020/04/25/amsterdam-netwerkstraat/
« Laatst bewerkt op: 28 april 2020, 22:03:11 door Hans Konings (kamavox) »
Cerca del río hay un sendero, donde la tarde es caramelo.

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Zijtassen voor de Voxan Roadster
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2020, 18:51:48 »
past er mooi bij Hans.

Hans Konings (kamavox)

  • Held
  • *****
  • Berichten: 255
    • Bekijk profiel
    • la Crónica
Re:Zijtassen voor de Voxan Roadster
« Reactie #2 Gepost op: 25 april 2020, 22:21:41 »
past er mooi bij Hans.

Ik ben er mee in mijn nopjes. De Roadster is net afgelopen week de 50.000 km op de teller voorbijgegaan. Helaas tijdens die 50.000 km best veel mechanische problemen gehad. Maar wil er toch nog even een tijdje mee doorrijden. Daarom onlangs nieuwe accu, nieuwe koplamp, andere spiegels en nu deze tassen erop gezet. Hopelijk laat hij me niet opnieuw in de steek. Binnenkort nieuwe banden. Dat wordt vast een sertje Conti Road Attack 3.
Cerca del río hay un sendero, donde la tarde es caramelo.

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Zijtassen voor de Voxan Roadster
« Reactie #3 Gepost op: 28 april 2020, 14:06:23 »
Ha die Hans, keurige outfit zo. Net genoeg voor een weekeinde kamperen  :D Jammer dat het treffen dit jaar niet door gaat. Hopelijk next year weer.

Hans Konings (kamavox)

  • Held
  • *****
  • Berichten: 255
    • Bekijk profiel
    • la Crónica
Re:Zijtassen voor de Voxan Roadster
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2020, 21:56:54 »
Ha die Hans, keurige outfit zo. Net genoeg voor een weekeinde kamperen  :D Jammer dat het treffen dit jaar niet door gaat. Hopelijk next year weer.

Precies, ik kocht ze niet voor het echte werk, meer om mijn fototoestel te kunnen meenemen + regenbroek enz. Mocht ik nog eens een langere tocht ondernemen, dan heb ik nog ander spul op zolder liggen.
Cerca del río hay un sendero, donde la tarde es caramelo.

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Zijtassen voor de Voxan Roadster
« Reactie #5 Gepost op: 29 april 2020, 08:52:09 »
Ah ja, dat is voor het echte werk zie ik! Ook daarmee moeten we nog ff wachten...

Hans Konings (kamavox)

  • Held
  • *****
  • Berichten: 255
    • Bekijk profiel
    • la Crónica
Re:Zijtassen voor de Voxan Roadster
« Reactie #6 Gepost op: 29 april 2020, 22:42:16 »
Ah ja, dat is voor het echte werk zie ik! Ook daarmee moeten we nog ff wachten...

Ja, het is wel een gedoe. Ik kan de familie in Spanje ook niet bezoeken. Gelukkig is motorrijden in de omgeving nog niet verboden. Dus af & toe laten we de Honda uit.
Cerca del río hay un sendero, donde la tarde es caramelo.