Auteur Topic: onderdelenverstrekking?  (gelezen 2926 keer)

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
onderdelenverstrekking?
« Gepost op: 27 januari 2011, 22:10:02 »
Ergens anders op dit Forum kwamen we al het bericht tegen dat er in Frankrijk een motorzaak is die VOXAN een warm hart toedraagt en ook onderdelen kan / wil gaan leveren. HMI heeft inmiddels op mijn verzoek contact gezocht (Onno spreekt aardig Frans) en het er ziet er naar uit dat er het een en ander geleverd kan worden. Wat precies hoor ik nog en dan volgt er meer info hier!

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:onderdelenverstrekking?
« Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2011, 22:57:03 »
das dan weer goed nieuws voor de toekomst van ons frans motormerkje.

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:onderdelenverstrekking!!!
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2011, 10:19:55 »
Onno gesproken. Deze Fransoos kan alle onderdelen leveren! Dus ook spanners, geleiders, pakkingen, etc. Hij heeft blijkbaar de beschikking over de partij onderdelen die laatst geveild zijn.

HMI kan gewoon bij hem bestellen. Dus als je wat nodig hebt, ff een mailtje of belletje naar HMI. Als we allemaal tegelijk bestellen, wordt de verzending een stuk goedkoper!

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:onderdelenverstrekking?
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2011, 21:18:16 »
Allemaal tegelijk worden er dan denk ik rond de 5 oid  dat hangt hier zo,n beetje min of meer regelmatig rond en post ook wat denk ik ;D.

Tsja...wat heb ik nodig ?  ...Evokit? ...vindt ik eigenlijk nog niet echt noodzakelijk gezien de zeer weinige kms die er op de tellert staan en bij gsaan komen wslijk.

Voxanmotorolie vanwege het Voxlogo op de fles  ofcourse die wil ik wel maar zal er denk ik niet zijn.

gr driver


mooseman

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:onderdelenverstrekking?
« Reactie #4 Gepost op: 2 juni 2012, 13:58:58 »
Leuk om weten, ik ben op zoek naar onderdelen, o.a. een nieuwe nokkenashouder doordat de mijne gebarsten is door een gebroken kettingspanner :-(
Wellicht nog meerdere onderdelen stuk, iemand een goed adresje om aan motoronderdelen te geraken een betaalbare prijzen ?
Alvast bedankt,

Stef

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:onderdelenverstrekking?
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2012, 00:53:00 »
Afgelopen week 3000km bij het Voxje opgezet bij barre omstandigheden. Geen onderdelen nodig ;)
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

diederik

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:onderdelenverstrekking?
« Reactie #6 Gepost op: 1 mei 2021, 10:49:53 »
Hola,
Vandaag de caferacert uit de stalling gehaald, maar na een tussenstopje de motor gestart terwijl ie in zijn 1 stond  ::). dacht dat er een beveiliging op zat, maar kennelijk niet en hij flikkerde naruurlijk om. gelukkig geen krassen, maar wel handvat van de koppeliing stukje afgebroken. Dat is vast niet origineel Voxan (hoop ik ). Weet iemand waar ik dat kan krijgen?
THNX Diederik

diederik

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:onderdelenverstrekking?
« Reactie #7 Gepost op: 3 mei 2021, 11:23:59 »
Hola,
Vast bij velen bekend, maar ik wist het in elk geval niet. Ik vond een site waar best veel Voxanonderdeleen te vinden zijn. Wel voor de hoofdprijs, maar als de nood hoog is...:
https://www.motorparts-online.com/nl/voxan?page=4

D'r zat helaas geen koppelingshendel bij, alleen remhendel, maar die kun je niet omdraaien volgens mij.

Groet
Diederik

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re: onderdelenverstrekking?
« Reactie #8 Gepost op: 26 mei 2021, 22:12:30 »
er hoort zeker een beveiliging op te zitten .   als hij op de zijstandaard staat kun je hem niet starten .  [ die bedoel je toch ?  ]     ps/. hendels zijn van brembo.  en daar van moet ik wel wat van op voorraad hebben liggen .

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:onderdelenverstrekking?
« Reactie #9 Gepost op: 27 mei 2021, 06:53:41 »
Hola,
Vast bij velen bekend, maar ik wist het in elk geval niet. Ik vond een site waar best veel Voxanonderdeleen te vinden zijn.
https://www.motorparts-online.com/nl/voxan?page=4


Dit zijn meestal de onderdelen van HMI die via motorparts worden aangeboden. Je kunt dus ook direct bij HMI terecht  ;)

vcr01

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 165
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re: onderdelenverstrekking?
« Reactie #10 Gepost op: 11 juni 2021, 15:57:46 »
Hoi,
Gaat het om Manu Meca Motos waar ik vorig jaar op bezoek ben geweest en onderdelen heb gekocht? Mocht dat zo zijn, erg leuk voor ons dat hij via HMI meer wil en kan gaan leveren. :) Gr. Peter

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re: onderdelenverstrekking?
« Reactie #11 Gepost op: 13 juni 2021, 10:03:34 »
Peter, het bericht waar jij (denk ik) op reageert stamt van 10 jaar terug ☺️
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516