Accessoires aan je VOX > bagage

tanktas

(1/6) > >>

hooiberg:
heb op m'n caferacer zo'n mooie VOXAN tanktas van Bagster. Kan veel in, maar dan zie je alleen je teller niet meer.

Verder reuze handig!

Wat gebruiken anderen?

voxonda:
Ik gebruik dezelfde, erg blij mee.

siberia:
Al een paar jaar ook en bagster bevalt goed alleen gaan de onderste bevestigingen onder aan "de tank" wel eens los. De tankhoes is heel handig om de schoonheidfoutjes aan het plastiek te verbergen.

hooiberg:

--- Citaat van: siberia op 29 augustus 2009, 19:41:28 ---Al een paar jaar ook en bagster bevalt goed alleen gaan de onderste bevestigingen onder aan "de tank" wel eens los. De tankhoes is heel handig om de schoonheidfoutjes aan het plastiek te verbergen.

--- Einde van citaat ---

Die constructie van die boutjes is een beetje raar inderdaad. Neem tenminste aan dat ie bij jou ook vast zit aan die twee boutjes van het plastic. Paar grotere onderlegringen zou helpen denk ik.

Go Foggy:
Ik heb die Bagster dus ook, onlangs maar es gemonteerd en eerder vanaaf gebruikt voor wegbrengen van wat goodies, handig? Ja! Groot? ook....! maar verder vind ik het eigenlijk maar een onding die me in de weg zit, het sturen niet ten goede komt en ook niet goed kleurt bij de goudbronskleur van de motor... :-[

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie