Auteur Topic: bevestiging  (gelezen 4447 keer)

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:bevestiging
« Reactie #15 Gepost op: 11 maart 2012, 11:38:19 »
Tom Tom rider heb ik die nu ook nog te koop wordt aangeboden op hun website met 45 landen erin.

Hier ligt niks meer dus als jij het wilt doen bestel of haal dan datgene wat ik nodig heb om het net zoals bij Huub te krijgen.

die knobbel is denk ik voldoende dan zit het vast  en alles wat gemonteerd word vanaf de knobbel heb ik hier liggen dat doe ik nu ook met de Buell en Moto Morini .

Maar...nu de xjr 1200 is gearriveerd heb ik daar ook zo,n knobbel incl de moertjes en zo, n draadeind voor nodig dat kan misschien gelijk meegeleverd worden ?

gr driver

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:bevestiging
« Reactie #16 Gepost op: 11 maart 2012, 12:47:53 »
No problemo lijkt me. Dus je hebt op de Morini en Buell al een knobbel zitten en hebt er dus nog twee nodig?

Is deze dan die je nodig hebt? Kan je zelf ook even bestellen bij Waypoint snelbalie.

http://snelbalie.gps.nl/accimg.php?acc=1507
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2012, 12:51:24 door JanFillemJansen »
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:bevestiging
« Reactie #17 Gepost op: 23 maart 2012, 21:40:49 »
Zo'n zogenaamd "ram" knobbeltje kan je kopen in de winkel. Woon je toevallig in de buurt van een Waypoint.nl winkel? Dan kan je daar zeker terecht. Of je mailt ze even de foto van Hooiberg met de vraag, dan kunnen ze het ook wel versturen. Ik wil het ook wel regelen hoor. Wat voor GPS heb je trouwens? Kan alleen in combinatie met tomtom rider volgens mij.

Is een m6 knobbeltje!