Auteur Topic: Testrun  (gelezen 1295 keer)

Le Roi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 198
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Testrun
« Gepost op: 10 augustus 2013, 23:08:16 »
Het is stilletjes op het forum, maar ja mooi weer hè....iedereen is natuurlijk druk aan het rijden met z'n Voxan!  ;D

Ik ben zaterdag bij Mark van MadRacing langs geweest. Tijdje geleden de dempers vervangen, maar ik vond al langer dat mijn Roadster niet zuiver loopt tussen de 3 en 4 duizend toeren. Beetje zoekerig.
In ieder geval, door een combinatie van bovenstaande wilde ik bij Mark op de testbank is laten kijken of het een beetje goed staat en of mijn gevoel verklaarbaar is.

Mijn Roadster blijkt in ieder geval erg netjes te staan en is de sterkste die hij tot nog toe op de bank heeft gehad. En dat tussen de 3 en 4 duizend toeren zie je wel een beetje terug in de grafiek. Kan, als ik dat wil, nog wel een beetje weg geregeld worden in de bestaande ECU.

http://i1000.photobucket.com/albums/af122/mdekoning9/VoxanTestRunMadRacing10-08-2013.jpg

Al met al een geslaagde meting en een gezellig bezoek.

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Testrun
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2013, 14:25:19 »
dus niks gewijzigd? of ga je er nog aan de ecu sleutelen? neem aan dat je daar niet zo in kunt?

Kan in de guzzi met graitis software van internet, maar dat zal wel niet voor de VOX werken. Daarmee kun je paar dingen aanpassen, onder andere TGP

Le Roi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 198
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Testrun
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2013, 15:33:48 »
Misschien dat ik het laat aanpassen, ik weet het nog niet.
Als ik het doe kan Mark dat met de originele Magneti Marelli software die hij heeft.
Kan maar binnen een kleine marge van een paar procent.
Maar dat is slechts wat die nodig zou hebben, ietsje meer brandstof onderin.
Zit nog te twijfelen of ik in plaats daarvan de tandwielverhouding zal wijzigen.
Dan rij je automatisch wat hoger in toeren en merk ik het wat minder.
Het is in ieder geval een leuke bevestiging van wat ik voel en dat de motor verder prima staat afgesteld.