Auteur Topic: Weekendje weg naar......in 2014  (gelezen 4740 keer)

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #15 Gepost op: 29 januari 2014, 05:53:30 »
Wat is dat dan precies Eddy? En wanneer?
circuit in midden frankrijk vlgs mij maar waar weet ik nog niet precies k,moet nu weg duszz...doeijjj

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #16 Gepost op: 29 januari 2014, 10:31:40 »
Heb besloten na lang wikken en wegen dat ik ga stoppen met de band. Heb het 18 jaar gedaan, en de laatste jaren 25x per jaar opgetreden. Nu is het tijd om dat los te laten en in de weekende meer tijd te krijgen voor gezin en uiteraard andere bezigheden.

Ik zal hier binnenkort wat opties neerzetten, en hoop dat er meer mensen warm lopen voor het mooie initiatief van Driver.

Nu lig ik plat met een hernia in afwachting van een MRI. Dat eerst maar eens afwachten, en dan kijken wat het verloop zal zijn.
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

de moor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #17 Gepost op: 29 januari 2014, 19:17:36 »
ik vertrek de vrijdagmorgen naar bourbonnais savonds wat eten en drinken met wat franse voxanrijders en zaterdag vrijrijden en zondag terug naar huis

driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #18 Gepost op: 30 januari 2014, 13:54:16 »
Heb besloten na lang wikken en wegen dat ik ga stoppen met de band. Heb het 18 jaar gedaan, en de laatste jaren 25x per jaar opgetreden. Nu is het tijd om dat los te laten en in de weekende meer tijd te krijgen voor gezin en uiteraard andere bezigheden.

Ik zal hier binnenkort wat opties neerzetten, en hoop dat er meer mensen warm lopen voor het mooie initiatief van Driver.

Nu lig ik plat met een hernia in afwachting van een MRI. Dat eerst maar eens afwachten, en dan kijken wat het verloop zal zijn.
Hernia is minder hoop dat je daar vlot van af bent.Zit nu ook met rugklachten thuis en heb aardig last dus hoop ook dat het over gaat ivm komende vertrek naar Thailand.

Muziek...keuzes vallen soms zwaar maar ik heb dat ook gedaan met voetjebal..ik ging iedere week uit en thuis naar een club en motorrijden werdt steeds minder dus gekozen voor de motoren en radicaal, lees direct gestopt met het voetjebal kijken en gaan.

Weekendje weg met wat Voxans zie ik weer duister in want er reageert weer amper iemand tot nu toe.
Iedere keer weer hetzelfde verhaal hier je denkt met een merk als Voxan wat closer te kunnen worden met de eigenaren ervan maar het tegendeel blijkt waar..bijna allemaal einzelgangers blijkbaar die het niet op kunnen brengen mee te gaan met een dagje of weekendje rijden.
Bij Huub komen er dan gelukkig wel een aantal en dat is gezellig maar echt rijden wordt er ook niet gedaan tijdens dat weekend.Het is meer een Voxmeeting en nogmaals dat is perfect uiteraard  maar het zo toch leuk zijn om gewoon eens met wat Voxjes de weg op te gaan hier of daar.

gr driver


driver

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1343
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #19 Gepost op: 30 januari 2014, 14:03:30 »
ik vertrek de vrijdagmorgen naar bourbonnais savonds wat eten en drinken met wat franse voxanrijders en zaterdag vrijrijden en zondag terug naar huis
cirkwie ga ik niet heen dat trekt me niet echt solly .
erheen rijden binnendoor met de Vox en ook zo terug lijkt me wel leuk maar dat lukt m.i niet echt in een weekendje ?

gr driver

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #20 Gepost op: 30 januari 2014, 15:24:09 »
Heb besloten na lang wikken en wegen dat ik ga stoppen met de band. Heb het 18 jaar gedaan, en de laatste jaren 25x per jaar opgetreden. Nu is het tijd om dat los te laten en in de weekende meer tijd te krijgen voor gezin en uiteraard andere bezigheden.

Ik zal hier binnenkort wat opties neerzetten, en hoop dat er meer mensen warm lopen voor het mooie initiatief van Driver.

Nu lig ik plat met een hernia in afwachting van een MRI. Dat eerst maar eens afwachten, en dan kijken wat het verloop zal zijn.
Hernia is minder hoop dat je daar vlot van af bent.Zit nu ook met rugklachten thuis en heb aardig last dus hoop ook dat het over gaat ivm komende vertrek naar Thailand.

Muziek...keuzes vallen soms zwaar maar ik heb dat ook gedaan met voetjebal..ik ging iedere week uit en thuis naar een club en motorrijden werdt steeds minder dus gekozen voor de motoren en radicaal, lees direct gestopt met het voetjebal kijken en gaan.

Weekendje weg met wat Voxans zie ik weer duister in want er reageert weer amper iemand tot nu toe.
Iedere keer weer hetzelfde verhaal hier je denkt met een merk als Voxan wat closer te kunnen worden met de eigenaren ervan maar het tegendeel blijkt waar..bijna allemaal einzelgangers blijkbaar die het niet op kunnen brengen mee te gaan met een dagje of weekendje rijden.
Bij Huub komen er dan gelukkig wel een aantal en dat is gezellig maar echt rijden wordt er ook niet gedaan tijdens dat weekend.Het is meer een Voxmeeting en nogmaals dat is perfect uiteraard  maar het zo toch leuk zijn om gewoon eens met wat Voxjes de weg op te gaan hier of daar.

gr driver



Tja driver, wat moet ik daar nou aan toevoegen.. Ik ben het met je eens dat ik daar in het verleden ook meer van had verwacht na dit mooie initiatief van Hooiberg. Met dit forum kwam ik in een gespreid bedje terecht. Helaas blijft het bij slapen in de meeste gevallen. Als er dan posts komen hebben ze vaak niet veel waarde. Maar glas is halfvol natuurlijk, dus ik blijf hier toch wel rondhangen. Ik hoop dat er toch een weekendje gaat komen.

Dat cirquit weekend lijkt me leuk om te gaan kijken, maar in maart zit ik nog niet op een motor, laat staan op de Vox.

Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #21 Gepost op: 14 februari 2014, 12:56:57 »
Stel je nou toch voor dat dit mooie initiatief weg zakt?? Moeten we niet hebben.

Is 11, 12 en 13 juli een idee??

Bij interesse van minimaal 5 personen vind ik het de moeite waard. Dus... gaan we het anders doen..
Dit bericht even quoten, je naam doorstrepen als je er sowieso geen zin in hebt, en toevoegen als je er nog niet bij staat  ;D
Simpel een kwestie van de quote tekens even voor en achter het bericht weghalen in het reageer vakje. Daar gaat ie!

- Driver (initiatiefnemer)
- Vox88000
- Voxvriend alias Iron Rien!
- Herman uit België (heeft die een forumnaam??)
- JFJ
- Eddy de Moor
- Hooiberg
- Energie
- Le Roy (zien we ook niet zo vaak meer hier helaas)

Dat leek me een mooie start. Bij geen tegenbericht word je dus gewoon geacht aanwezig te zijn  :D
Als het niet lukt zo als het zou moeten, draaien we de rollen gewoon om  ;D Zet em op!!
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2014, 13:02:53 door JFJ »
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #22 Gepost op: 14 februari 2014, 13:38:53 »



- Driver (initiatiefnemer)
- Vox88000  [ wel zin hoor natuurlijk maar dat is de eerste week van onze vakantie]
- Voxvriend alias Iron Rien!
- Herman uit België (BMVOX)
- JFJ
- Eddy de Moor
- Hooiberg
- Energie
- Le Roy (zien we ook niet zo vaak meer hier helaas)


« Laatst bewerkt op: 14 februari 2014, 13:41:50 door vox88000 »

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #23 Gepost op: 14 februari 2014, 16:07:01 »
Ehm... Datum was alleen maar een voorstel!!
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

vox88000

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3404
  • niets is zo raar of het kan wel weer klaar
    • Bekijk profiel
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #24 Gepost op: 14 februari 2014, 17:07:45 »
ja geeft ook niet.   ik zit ook al bom vol de meeste weekenden in de zomer.

de moor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #25 Gepost op: 14 februari 2014, 19:53:41 »
ik vertrek op 12 jullie naar spanje een tip  spreek samen af om naar bourbonnais te gaan voxvriend zag dat toch zitten en jfj zet u bij tjeerd in busje en maken daar een feestje  of twee savonds ;)

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #26 Gepost op: 14 februari 2014, 21:41:32 »
Stel je nou toch voor dat dit mooie initiatief weg zakt?? Moeten we niet hebben.

Is 11, 12 en 13 juli een idee??

Bij interesse van minimaal 5 personen vind ik het de moeite waard. Dus... gaan we het anders doen..
Dit bericht even quoten, je naam doorstrepen als je er sowieso geen zin in hebt, en toevoegen als je er nog niet bij staat  ;D
Simpel een kwestie van de quote tekens even voor en achter het bericht weghalen in het reageer vakje. Daar gaat ie!

- Driver (initiatiefnemer)
- Vox88000
- Voxvriend alias Iron Rien!
- Herman uit België (heeft die een forumnaam??)
- JFJ
- Eddy de Moor
- Hooiberg
- Energie
- Le Roy (zien we ook niet zo vaak meer hier helaas)

Dat leek me een mooie start. Bij geen tegenbericht word je dus gewoon geacht aanwezig te zijn  :D
Als het niet lukt zo als het zou moeten, draaien we de rollen gewoon om  ;D Zet em op!!

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #27 Gepost op: 14 februari 2014, 23:12:49 »
Nou het was het proberen waard.. Even voor de duidelijkheid, het ging hier om interesse. Die is er op voorhand al niet?
Het zou wel voor blijvende motivatie van onze kan kunnen zorgen als je er ook je reden bij zou zetten.

We gaan nog even door, want er zijn nog steeds 5 personen over. Ik zie trouwens dat Vox88000 door Hooiberg weer ontstreept is  :D
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2014, 23:17:16 door JFJ »
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

JFJ

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2917
  • Cafe Racer Special!
    • Bekijk profiel
    • Voxan Forum
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #28 Gepost op: 14 februari 2014, 23:19:31 »
Ik denk zelf dat Hooiberg het zo bedoeld, maar vergat de quote tekentjes weg te halen ;)

- Driver (initiatiefnemer)
- Vox88000  [ wel zin hoor natuurlijk maar dat is de eerste week van onze vakantie]
- Voxvriend alias Iron Rien!
- Herman uit België (BMVOX)
- JFJ
- Eddy de Moor
- Hooiberg
- Energie
- Le Roy (zien we ook niet zo vaak meer hier helaas)

Telkens als iemand aanpassing doet dus dat laatste bericht herhalen met je eigen aanpassing.

Het is eerst nog een interesse meting!!! (blijkbaar leest men nog wel mee haha)
Voxan V2 1000 Cafe Racer Nr. 514, 515, 516

hooiberg

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1126
    • Bekijk profiel
    • voxanforum
    • E-mail
Re:Weekendje weg naar......in 2014
« Reactie #29 Gepost op: 18 februari 2014, 20:26:08 »
yep, klopt helemaal. zo'n forum werkt ook veel te ingewikkeld. wie heeft dat eigenlijk bedacht?  :D

maar zonder gekheid: doe jaarlijks al een paar meerdaagse tripjes met een goede vriend, twee toertochtjes met een aantal collega's, een voxanforum weekeinde en nog wat oldtimer evenementen en beurzen. da's voor mij wel genoeg. heb ook nog zoveeeel andere hobby's... o ja en ook nog een lieve vrouw, een beestenboel en een bouwproject.

maar hou je door mij niet tegen!