reactie op Tsjeert:
Ja, was er inmiddels ook achter gekomen in ander draadje hier van wie de Quota is.
Die zwarte was een plaatje om te zien, juiste kleur en gewoon ouderwets mooi maar was vlgs TLM van een klant anders had ik zeker interesse gehad.
Was er even heengereden om een Aprilia Capo Nord te bekijken maar de prijs vondt ik te hoog en viel niet over te praten dus klaar.
Loop toch wat te loeren naar een soort all / road vakantie motor niet te duur ipv de xjr 1200 maar moet ergens tegenaan lopen wat me bevalt en heb geen haast net als altijd.
Ik blijf toch altijd bezig met die 2 wielers, dan verkoop ik weer wat en zeg het is mooi geweest of te duur..2 weken later staat er weer iets in de schuur
Ik vindt zoveel mooi duszzz....hobby kost geld ha,ha
De CR is ook mooi maar qua rijden voor mij toch wat afzien, krijg wat koppijn na verloop van tijd misschien toch eens oordoppen indoen ? en nog steeds een wat opgevouwen gevoel ,lees af en toe kramp in de liezen als ik erop zit maar ja...t,blijft gewoon een mooie en aparte fiets dus dan maar wat afzien af en toe op m,n ouwe dag
gr driver