leuk Hans. om even met je mee te rijden in jou omgeving.
In de Randstad zijn nog genoeg leuke slingerende weggetjes door het groen en langs het water en die beginnen al op een paar honderd meter van mijn huis. Terwijl ik toch ook dicht bij het centrum van Amsterdam woon. Ach ja, het is ook een dorp hier. En hard gaat het nooit, daar is het domweg te druk voor. En nu helemaal, nu het maximum overal is teruggebracht naar 100 km/u. Niet dat dat voor hier in de omgeving veel uitmaakt. Want zelfs waar je tot voor kort wel 130 km/u mocht, was dat bijna niet te doen. Iedereen sukkelt hier maar voort in de drukte. Wat dat betreft komt die Vox wel te kort. Zesde versnelling? Ik gebruik hem nooit. Zelfs de vijfde wordt bijna niet aangetikt.
Volgende akkefietje wordt het trillingsvrij monteren van de GoPro. Nu 'zwemt' en trilt het beeld wat, waardoor het lijkt of het tellerhuis van elastiek is gemaakt en of de weg langs de Amstel uit kinderhoofdjes bestaat. Wat niet het geval is. Dat 'zwemmende' beeld schijnt typisch voor GoPro's te zijn, heb ik inmiddels via Google begrepen. En er zijn oplossingen voor. Alleen nu nog zien hoe ik dat netjes kwijtraak op de clipons van de Roadster.