Ik begrijp wat je bedoeld, niks zo subjectief als banden, maar ik ga ze sowieso aanschaffen, prijs is goed en ze worden goed getest.
En ik hoef niet de aller nieuwst, van de SportAttack is er ook al weer een versie 2 uit dus....
Blijft wel lastig, want een bepaalde band kan onder een dikke 1000cc viercilinder heel anders presteren dan als die dikke klappen van een V-twin te verduren krijgt. Had ooit een 1100cc viercilinder en die voelde niet goed op Bridgestones maar was geweldig op een bepaalde set Dunlops.
Maar goed, ik rij toch niet op de limiet.....99% van de rijders halen volgens mij nooit de limiet van de band.
Feit is wel dat de voorband die er nu op ligt (Pilot Road) flink gecupped is, voelt instabiel aan.
En de achterband (ook Pilot Road) is vierkant aan het worden, vervloekte snelwegen hier ook in het westen!
Dus zo'n vers setje rubber zal best wel schelen.
Btw, Jan-Willem...ik lees in het artikel over jou motor dat die op Metzeler Z6 banden rolt.
hoe vallen jou die? Ik wik en weeg nog een beetje tussen SportAttack en de Z6.